ارتباط مستقیم با 30549 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور 13 گتوندی رتبه زیر هزار در کنکور سراسری 92 را کسب کردند (24 مرداد 92)

13 گتوندی رتبه زیر هزار در کنکور سراسری 92 را کسب کردند (24 مرداد 92)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: کارشناس متوسطه آموزش و پرورش گتوند گفت: طبق آمار رسیده تا کنون تعداد نفراتی که موفق به کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری امسال شده اند 13 نفر بوده است.


بهروز صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از این میان چهار نفر از آنها پسر و 9 نفر دیگر دختر هستند.

صالحی با اشاره به اینکه سازمان سنجش هیچ آماری برای ما ارسال نکرده است، توضیح داد: این لیست، به عنوان لیست نهایی نیست و احتمال دارد افراد دیگر به این لیست اضافه شوند.

کارشناس متوسطه آموزش و پرورش گتوند اسامی این افراد را به تفکیک رشته ها اعلام کرد.

به گفته وی، در رشته ریاضی اشکان شاهمرادی با رتبه 585، در رشته تجربی امیر محمد گتوندی با رتبه 341، در رشته انسانی اکرم هادی زاده با کسب رتبه 99 و در رشته زبان فاطمه احمد نژاد با رتبه 532 توانستند رتبه های قابل توجی را دریافت کنند.

صالحی در ادامه افزود به زودی پایگاه مشاوره انتخاب رشته در دبیرستان کوثر در دو شیفت صبح (خواهران) و عصر (برادران) برای ارائه مشاوره انتخاب رشته فعال می شود و مشاوران مجرب شهرستان آماده کمک به دانش آموزان هستند.

به گزارش مهر، قبول شدگان برای ثبت رشته محل های انتخابی می توانند تا سه شنبه22مرداد 92 به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه کنند.

همچنین برای تکمیل لیست برترین های کنکور، خوانندگان می توانند اسامی سایر افرادی که رتبه های زیر هزار کسب کرده اند را به سامانه پیامکی 6600099020 ارسال کنند.

کلمات کلیدی: رتبه برتر کنکور، مصاحبه با رتبه برتر کنکور 92، رمز موفقیت رتبه برترهای کنکور 92، رتبه اولی های کنکور 92، گفتگو با رتبه های برتر کنکور 92، رتبه زیر هزار در کنکور، کسب رتبه زیر هزار در کنکور 92، کسب رتبه زیر هزار در کنکور 93، رتبه های برتر کنکور 92 زیر 1000

آمار بازدید: 1609 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image