ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی دانشگاه‌های هلند کانون جذب بودجه‌های تحقیقاتی در اروپا (25 مرداد 92)

دانشگاه‌های هلند کانون جذب بودجه‌های تحقیقاتی در اروپا (25 مرداد 92)

موسسه آموزشی - تحقیقاتی «تایمزهایراجوکیشن» در فهرست جدید خود اعلام کرد: دانشگاه‌های هلندی در جذب سرمایه‌های علمی و تحقیقاتی از سوی شرکت‌های بزرگ تجاری در رتبه سوم جهان و رتبه نخست اروپا قرار دارند.



به گزارش سرویس‌ «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مطالعات اخیر موسسه تایمزهایراجوکیشن نشان می‌دهد دانشگاه‌های هلند به طور میانگین به ازای هر یک از محققان خود، موفق به جذب 72 هزار و 800 دلار بودجه تحقیقاتی از سوی صنایع خصوصی می‌شوند که از این نظر سرآمد تمام موسسات آموزشی اروپایی محسوب می‌شوند.


پس از هلند، بلژیک با جذب سرمایه‌ای معادل 63 هزار و 700 و سوئد با 46 هزار و 100 دلار به ازای هر یک از محققان خود به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم کشورهای اروپایی قرار دارند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی «یونیورسیتیز نیوز»، در راس کشورهای جذب‌کننده سرمایه تحقیقاتی، کشورهای آسیایی کره جنوبی و سنگاپور به ترتیب با جذب 97 هزار و 900 دلار و 84 هزار و 500 دلار بودجه تحقیقاتی دانشگاهی به ازای هر محقق در رتبه‌های اول و دوم جهان قرار دارند. پس از آنها کشورهای آفریقای جنوبی با جذب بودجه‌ای معادل 64 هزار و 400 دلار پس از هلند در رتبه چهارم جهان قرار دارد.


نکته قابل توجه در این رده‌بندی این است که دانشگاه‌های آمریکا و انگلیس به ترتیب موفق به جذب تنها 13 هزار دلار و 25 هزار و 800 دلار بودجه تحقیقاتی دانشگاهی از شرکت‌های تجاری خصوصی شده‌اند.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌های هلند، تحقیق در دانشگاه‌های هلند، اخبار جدید دانشگاه‌های هلند، تحصیل در دانشگاه‌های هلند، بودجه‌های تحقیقاتی در اروپا

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image