ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد شرکت 4 کشور خارجی در المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی و ریاضی (26 مرداد 92)

شرکت 4 کشور خارجی در المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی و ریاضی (26 مرداد 92)

نایب رییس برنامه‌ریزی المپیادهای دانشجویی با بیان اینکه برگزاری المپیاد به صورت علمی در ایران طی ۱۸ سال گذشته اجرا می‌شود، گفت: برگزاری المپیادهای مختلف ۱۷ رشته دانشگاهی را شامل می‌شود و از این میان دو رشته ریاضی و شیمی به عنوان المپیاد بین‌المللی انتخاب شده‌اند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، بهروز کاوه‌ای در اختتامیه چهاردهمین المپیاد بین‌المللی ریاضی و ششمین المپیاد بین‌المللی شیمی دانشجویی در اصفهان، گفت: فرآیند اجرایی المپیاد بین‌المللی از مهرماه سال گذشته اجرا شده و از طریق مکاتبه با سفارت‌خانه‌ها در کشورهای مختلف و دانشگاه‌ها برای شرکت‌کنندگان دعوت‌نامه فرستاده شده‌ ‌است.



وی با اشاره به اینکه از این میان چهار کشور روسیه، چین، تاتارستان و پاکستان موفق به راهیابی در این المپیاد بین‌المللی شدند، ادامه‌داد: با توجه به اعلام آمادگی سه کشور ونزوئلا، قزاقستان و سوریه متاسفانه این سه کشور موفق به شرکت در این دوره از مسابقات نشدند.



در چهاردهمین المپیاد بین‌المللی ریاضی در مجموع تیمی، تیم ایران رتبه اول را کسب کرد و تیم‌های روسیه و چین دوم و سوم شدند.



در ششمین المپیاد بین‌المللی شیمی نیز در مجموع تیمی، تیم‌های روسیه، ایران و چین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

کلمات کلیدی: المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی، شرکت در المپیاد دانشجویی بین‌المللی شیمی، المپیاد دانشجویی بین‌المللی ریاضی، برگزاری المپیاد به صورت علمی، المپیاد ریاضی، المپیاد شیمی

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image