ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش علاقه دانشجویان خارجی به تحصیل در دانشگاه تهران (26 مرداد 92)

افزایش علاقه دانشجویان خارجی به تحصیل در دانشگاه تهران (26 مرداد 92)

معاون آموزشی دانشگاه تهران از افزایش تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه تهران در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: با توجه به ایجاد پردیس‌های بین الملل، معاونت بین الملل و ارتقا دانشگاه تهران در سطح بین‌الملل هرساله تعداد دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در دانشگاه تهران نسبت به سال قبل افزایش می یابد.


دکتر سید مهدی قمصری درگفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به افزایش دانشجویان خارجی دانشگاه تهران در سال تحصیلی جاری گفت: با توجه به این مساله که جذب دانشجویان خارجی از شاخص‌های رتبه بندی دانشگاه‌ها محسوب می شود، دانشگاه تهران در زمینه جذب دانشجویان خارجی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته که می‌توان به ایجاد معاونت بین الملل، تجهیز سایت دانشگاه به سه زبان عربی، فرانسه و انگلیسی، رفت و آمد با روسای دانشگاه‌های مختلف خارجی برگزاری همایش و نشست های مشترک، موجب شده دانشجویان خارجی بیشتر علاقمند به ادامه تحصیل در دانشگاه تهران باشند.

وی ادامه داد: سالانه دانشگاه تهران شاهد حجم کثیری از تقاضای دانشجویان خارجی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه است.

معاون آموزشی دانشگاه تهران افزود: درحال حاضر دانشجویان زیادی از کشورهای عربی، افغانستان، عراق، کشورهای شرق آسیا مانند، ژاپن، چین، کره ،کشورهای اروپایی و افریقایی در مقاطع مختلف دانشگاه تهران مشغول تحصیل هستند.

وی درباره تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه تهران گفت: آمار دانشجویان خارجی متقاضی تحصیل در دانشگاه تهران مرتب درحال تغییر است، بیش از 500 دانشجوی خارجی در دانشگاه تهران تحصیل می کنند که این آمار دایم درحال تغییر است.

قمصری افزود: بیشتر این دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند و در مقطع دکتری تعداد این دانشجویان کمتر است.

کلمات کلیدی: دانشجویان خارجی، تحصیل در دانشگاه تهران، دانشگاه تهران، اخبار جدید دانشگاه تهران، دانشجویان خارجی در دانشگاه تهران، افزایش تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه تهران

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image