ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رویداد بین‌المللی تداِکس دانشگاه صنعتی شریف هفتم شهریور برگزار می‌شود (26 مرداد 92)

رویداد بین‌المللی تداِکس دانشگاه صنعتی شریف هفتم شهریور برگزار می‌شود (26 مرداد 92)

رویداد بین‌المللی تداِکس دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکی از برنامه‌های جهان در زمینه طرح و نشر ایده‌های نو هفتم شهریور برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، رویداد بین‌المللی تداِکس دانشگاه صنعتی شریف یکی از معروف‌‌‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های در حال حاضر جهان در زمینه طرح و نشر ایده‌های نو است که هفتم شهریورماه با حضور شرکت‌کنندگانی از سرتاسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

تداِکس یک رویداد بین‌المللی است که در آن موفق‌ترین دانشمندان، هنرمندان و فعالان حوزه کسب و کار ایران به سخنرانی می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، تد یک سازمان غیرانتفاعی بین‌المللی است که خود را وقف به اشتراک گذاشتن افکار و ایده‌های الهام بخش و نو برای عموم شهروندان جهان کرده است. این سازمان حیات خود را 26 سال قبل تحت عنوان یک کنفرانس چهار روزه در کالیفرنیا آغاز کرد. این سازمان از متفکران، ایده پردازان و فعالان پیشرو در سطح جهان دعوت می‌کند تا مهمترین ایده‌‌های خود را به خلاقانه‌ترین شکل ممکن بازگو کنند.

بنابراین گزارش، در رویداد تداکس دانشگاه صنعتی شریف ت که با هدف تسهیم دانش، نوآوری و سرمایه‌های فکری در ابعاد ملی و ایجاد روحیه خلاقیت و خودباوری در کشور انجام می‌شود دانشمندان و ایده پردازان ایرانی نظیر سعید سهراپ‌پور، علینقی مشایخی، علی‌اکبر صالحی، جواد صالحی، احمد قلعه بانی، علی رفیعی، آیدین آغداشلو، شمس لنگرودی، رضا کیانیان، علی پیرهانی و لیلی گلستان و حضور می‌یابند تا در فرصتی کوتاه چکیده تجربیات و اندیشه‌های خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

شایان ذکر است، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.tedxsharifuniversity.com مراجعه کرده یا با دانشگاه صنعتی شریف، شماره تلفن‌های 66009075 - 66027796 - 66165185 تماس بگیرند.

کلمات کلیدی: رویداد بین‌المللی تداِکس، دانشگاه صنعتی شریف، اخبار جدید دانشگاه صنعتی شریف، معروف‌‌‌ترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها

آمار بازدید: 311 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image