ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار طی مراحل اداری تدریس سرفصل‌های بازنگری شده و تدوین و بازنگری ۷ هزار سرفصل در ۳۰ ماه (27 مرداد 92)

طی مراحل اداری تدریس سرفصل‌های بازنگری شده و تدوین و بازنگری ۷ هزار سرفصل در ۳۰ ماه (27 مرداد 92)

مدیر‌کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم با اشاره به تدوین و بازنگری 7 هزار سرفصل طی 30 ماه گذشته، گفت: مراحل اداری تدریس دروس بازنگری شده برای مهرماه سال جاری سپری شده است.


سعید قدیمی مدیر‌کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به اجرا و تدریس 7 هزار سرفصل بازنگری شده دروس از شروع سال تحصیلی جدید، گفت: مراحل اداری تدریس 7 هزار سرفصل بازنگری شده برای مهرماه سال جاری سپری شده و نگرانی بابت اجرای طرح وجود ندارد.

قدیمی در ادامه تاکید کرد: این بازنگری‌ها شامل حدود 250 تا 300 برنامه در سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتراست.

وی افزود: متولی بازنگری‌های دروس در اصل خود دانشگاه‌ها هستند و وزارت علوم تنها شاخص‌ها را برای کمیته‌های بازنگری دروس مشخص کرده است.

مدیر‌کل دفتر پشتیبانی و حمایت آموزش عالی وزارت علوم در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری متقابل وزارت علوم و کمیته‌های بازنگری سرفصل‌ها باعث شد تا استقبال ویژه‌ای از سوی دانشگاه‌ها از این طرح صورت بگیرد و حتی دانشگاه‌های غیر‌دولتی مثل دانشگاه آزاد و مؤسسات غیرانتفاعی نیز نظرات مثبتی برای اجرای این طرح‌ داشته‌اند.

قدیمی در پایان تاکید کرد: در زمان اجرای طرح نیز مسئولیت اصلی با خود دانشگاه‌ها است و وزارت علوم تنها مسئولیت رصد و پایش کیفیت اجرا را دارد.

کلمات کلیدی: تدریس سرفصل‌های بازنگری شده، مراحل اداری تدریس سرفصل‌های بازنگری شده، جزئیات تدریس سرفصل‌های بازنگری شده، تدریس، تدریس دروس بازنگری شده، کمیته‌های بازنگری دروس، بازنگری دروس

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image