ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در ساعت 20 امشب (27 مرداد 92)

انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در ساعت 20 امشب (27 مرداد 92)

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 در ساعت 20 امشب بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ساعت 20 امروز یکشنبه 27 مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش تمام داوطلبان حاضر در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92 در صبح یا بعدازظهر روز پنجشنبه 24 مردادماه می‌توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به دریافت دفترچه راهنمای مذکور اقدام کنند.

داوطلبان ضروری است ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مربوط از فردا دوشنبه 28 مردادماه تا پنجشنبه 31 مردادماه نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل از میان کدرشته‌محل‌های رشته امتحانی مربوط اقدام و کدرشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه مرتب کنند.

شایان ذکر است داوطلبان حاضر در این آزمون باید حداکثر تا پایان روز پنجشنبه 31 مردادماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به درج کدرشته محل‌های انتخابی در فرم اصلی انتخاب رشته اقدام کنند.

ضمنا متقاضیان علاقه‌مند به انتخاب کد رشته‌محل‌های دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نیز می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه مذکور با مطالعه شرایط و ضوابط، نسبت به انتخاب کد رشته مربوط به دانشگاه آزاد نیز بر اساس برنامه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

کلمات کلیدی: دفترچه راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، دفترچه راهنمای انتخاب رشته، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، راهنمای انتخاب رشته، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته، کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 92، www.sanjesh.org

آمار بازدید: 917 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image