ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد افتخارآفرینی دو دانشجوی شریف در کسب دو مدال طلا و برنز المپیاد جهانی ریاضی (30 مرداد 92)

افتخارآفرینی دو دانشجوی شریف در کسب دو مدال طلا و برنز المپیاد جهانی ریاضی (30 مرداد 92)

دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف در چهاردهمین المپیاد بین المللی ریاضی که در اصفهان برگزار شد رتبه های اول و چهارم را کسب کردند.




به گزارش ایسنا، «نیما حیدری» و «مسعود شفایی ابر» توانستند با شکست حریفان خود مدال‌های طلا و برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.



این المپیاد در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی،علوم تربیتی،حقوق، شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضی و آمار برگزار شده است.



تیم‌های شرکت کننده در رشته‌های ریاضی در روزهای 21 و 22 مرداد ماه برابر با 13 و 14 آگوست 2013 در آزمون ریاضی شامل رشته‌های آنالیز ریاضی، آنالیز عددی، جبر خطی، جبر یا تحقیق در عملیات به رقابت پرداختند.



به گفته مسوولان سازمان سنجش آموزش کشور، در این اردو 16 نفر از برجسته‌ترین اساتید ایرانی به همراه 12 نفر از استادان خارجی در تصحیح اوراق و اعلام نتایج با سازمان سنجش همکاری داشتند.



مراسم اختتامیه این المپیاد، پنجشنبه 24 مرداد ماه برگزار ‌شد و به تیم‌های ایرانی و خارجی که حائز بالاترین نمرات بودند، به ترتیب مدال‌های طلا، نقره و برنز به همراه لوح تقدیر و جوایز دیگر اهدا شد.

کلمات کلیدی: دانشجوی شریف، افتخار آفرینی دانشجوی شریف، المپیاد جهانی ریاضی، مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی، مدال برنز المپیاد جهانی ریاضی، المپیاد ریاضی، چهاردهمین المپیاد بین المللی ریاضی، نیما حیدری، مسعود شفایی ابر، رتبه های برتر المپیاد ریاضی

آمار بازدید: 546 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image