ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری اولین دوره آموزش دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی (30 مرداد 92)

برگزاری اولین دوره آموزش دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی (30 مرداد 92)

اولین دوره تک درس تربیت دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی با حضور ۳۰ نفر از فارغ‌التحصیلان تربیت بدنی و کارشناسان آزمایشگاه‌های تربیت بدنی سراسر کشور از ۲۶ مرداد تا ۲ شهریور برگزار می‌شود.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،مهدی طالب‌پور رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، در اولین دوره آموزش دستیار آزمایشگاه گفت: اگر چه ما با ایده‌ال‌ها فاصله داریم اما با توجه به وجود اساتید مجرب و برخورداری از امکانات تنها مرجع علمی ورزش کشور هستیم و با همت شما جوانان می‌توانیم به آن نقطه رفیع از موفقیت دست پیدا کنیم.

وی درارتباط با کسانی که از ورزش پشتیبانی می‌کنند، افزود: باید اندیشه وتفکر این افراد علمی باشد و کسانی هم که به عنوان ورزشکار،مربی و مدیر وارد میدان می شوند ازمراودات اجتماعی گرفته تا نحوه تغذیه و تمرین تماما باید ساختار علمی داشته باشند تا در کوتاه ترین زمان به حد‌اکثر بهره برسند.

طالب‌پور برگزاری این دوره‌ها را بسیار لازم و حائز اهمیت دانست و افزود: از این طریق می‌توان علم را به خدمت گرفت و درکنار آموزش‌های تئوری به بعد عملی کار هم پرداخت و تلفیق این آموزش می‌تواند کمک شایانی به ورزش کشور بکند.

وی افزود: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی یک مرکز علمی و فرا‌ملی است و ما نه تنها آماده ارائه خدمت به تمام کشور هستیم بلکه به حول و قوه الهی در تلاشیم این خدمات را در سطح بین المللی هم در اختیار جویندگان علم قرار دهیم.

کلمات کلیدی: دوره آموزش دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی، دوره آموزش دستیار، آزمایشگاه تربیت بدنی، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، درس تربیت دستیار آزمایشگاه تربیت بدنی، فارغ‌التحصیلان تربیت بدنی، کارشناسان آزمایشگاه‌های تربیت بدنی

آمار بازدید: 367 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
بابک چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۹

زمان دوره دوم آموزش کی می باشد