ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کاردانی ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع (30 مرداد 92)

ثبت‌نام ۱۸ هزار نفر در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع (30 مرداد 92)

تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه ۳۰ مرداد، ۱۸ هزار و ۱۱۹ نفر برای حضور در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی دانشگاه جامع ثبت‌نام کرده‌اند.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بر اساس برنامه زمانی، ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام جدید آموزش مهارتی مهرماه 92 دانشگاه جامع علمی کاربردی از ساعت 16 روز دوشنبه 28 مرداد ماه آغاز شده و در پایان روز یکشنبه 3 شهریور ماه به پایان می‌رسد.

بنابراین گزارش، داوطلبان متقاضی برای شرکت در دوره‌های مذکور ضرورت دارد با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت سازمان سنجش و ویژه‌نامه پیک سنجش در روز دوشنبه 28 مرداد‌ماه، نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

لازم به ذکر است تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 30 مرداد ماه، تعداد 18 هزار و 119 نفر برای حضور در این دوره‌ها ثبت نام کرده‌اند.

کلمات کلیدی: دوره کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، نظام جدید، آموزش مهارتی، دانشگاه جامع، علمی کاربردی، کاردانی، دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای

آمار بازدید: 396 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image