ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ثبت نام 42 هزار نفر در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته (30 مرداد 92)

ثبت نام 42 هزار نفر در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته (30 مرداد 92)

42 هزار و 993 نفر نسبت به انتخاب رشته در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1392 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي اقدام کرده اند.


به گزارش خبرنگار مهر، كليه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دوره‌هاي كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1392 كه آزمون آنان در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه 24 مردادماه برگزار شد می توانند تا 31 مردادماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

كليه حاضرين در جلسه آزمون مي‌توانند پس از مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و دریافت دفترچه و ضمن مطالعه شرايط و ضوابط مربوط نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي مورد علاقه خود (حداكثر 50 كد رشته محل) اقدام کنند.

همچنین متقاضيان علاقمند به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي نيز مي‌توانند با مراجعه به سايت مركز آزمون آن دانشگاه به نشاني www.azmoon.org در موعد مقرر اعلام شده توسط دانشگاه مذكور و مطالعه شرايط و ضوابط مربوط، نسبت به انتخاب كدرشته محل‌هاي خود مبادرت کنند.

کلمات کلیدی: آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته، تعداد ثبت نام کنندگان آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته، www.azmoon.org، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي، دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون كارداني به كارشناسي

آمار بازدید: 1415 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image