ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تاکید بر توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد (1 شهریور 92)

تاکید بر توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد (1 شهریور 92)

موضوع توسعه تحصیلات تکمیلی و ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد از موارد مورد تاکید در اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد بود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد از چهارشنبه 30 مرداد در واحد نجف آباد دانشگاه آزاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این اقدام معاونان دانشگاه آزاد در توسعه تحصیلات تکمیلی، ارتقای کیفیت پژوهشی و وضعیت فرهنگی تاکید کردند.

بنا بر این گزارش در این نشست کلیپی از برنامه‌های دانشگاه آزاد پخش شد که در آن حسین بلندی معاون آموزشی دانشگاه آزاد با تاکید بر توسعه تحصیلات تکمیلی گفت: با توجه به مطالعات فراوان و کارشناسان نیازمندی‌های هر استان را بر اساس اسناد بالادستی بررسی کردیم و طرح جامع آموزشی دانشگاه تدوین شد.

وی افزود: طرح جامع آموزشی دانشگاه آزاد دارای دو فاز ساماندهی و برنامه‌ریزی است که به توسعه تحصیلات تکمیلی نیز بسیار تاکید دارد.

*تدوین منشور اخلاقی دانشگاه آزاد

مومن‌بالله معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به ساخت مساجد در این دانشگاه گفت: علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه آزاد منشور اخلاقی-فرهنگی این دانشگاه نیز تدوین شده است.

وی افزود: همچنین بحث کرسی‌های آزاداندیشی را نیز پیگیری کرده‌ایم.

*انعقاد 18 تفاهم‌نامه علمی با مجامع بین‌المللی

حسین صادقی‌شجاع معاون امور بین‌الملل دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش تعاملات بین‌المللی این دانشگاه گفت:‌ 18 تفاهم‌‌نامه علمی با مجامع بین‌المللی و دانشگاه‌های خارجی داشته‌ایم.

وی افزود: همچنین واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در 15 انجمن بین‌المللی عضو هستند.

*افزایش رشته‌محل‌ها در مقاطع مختلف

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت:‌سال گذشته با اخذ مجوزهای لازم از وزارت علوم آزمون کاردانی کشور و بخشی از کارشناسی پیوسته و ناپیوسته حذف شد.

وی افزود: همچنین در مقطع کارشناسی ارشد یک رشته محل و در مقطع کارشناسی 20 رشته محل را افزایش دادیم.

کلمات کلیدی: تحصیلات تکمیلی، دانشگاه آزاد، ارشد، دکتری، کارشناسی ارشد، توسعه رشته های ارشد در دانشگاه آزاد، توسعه مقطع دکتری در دانشگاه آزاد، افزایش رشته‌محل‌ها در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد، منشور اخلاقی دانشگاه آزاد، ارشد و دکتری

آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image