ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی برگزار می شود (1 شهریور 92)

کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی برگزار می شود (1 شهریور 92)

نخستین کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی با عنوان "یک دهه کتابخانه­‌های دیجیتالی در ایران با نگاهی به آینده" نهم بهمن ماه امسال توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و با حمايت و سياستگذاري معاونت محتواي مرکز ملی فضای مجازی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار مهر، از جمله فعالیتهای معاونت محتوای مرکز ملی فضای مجازی حمايت و سياستگذاري در راستاي ایجاد و توسعه کتابخانه‌های دیجیتال در کشور است که از نیازهای مهم بخشهای مختلف جامعه ایرانی است.

حال با توجه به گذشت یک دهه فعالیت در زمینه کتابخانه‌های دیجیتال در کشور و ضرورت بررسی وضعیت موجود در این حوزه، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات با هدف بررسی گذشته و آینده کتابخانه‎های دیجیتال در ایران، با حمایت و سياستگذاري معاونت محتواي مرکز ملی فضای مجازی "کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی؛ يك دهه كتابخانه‌هاي دیجیتالی در ايران با نگاهي به آينده" را برگزار می کند.

این کنفرانس در راستای نیاز به بازنگری در عملکرد فعالیتهای علمی و اجرایی صورت‌گرفته در این زمینه در کشور است تا بدین وسیله برنامه‎ریزی مناسب و متناسب با واقعیتهای موجود برای آینده این حوزه در کشور طراحی و اجرا شود. جهت نیل به این هدف، مقرر شده تا مقالات این کنفرانس به دو محور آینده و نگاه به گذشته، تاکید ویژه داشته باشند.

کلمات کلیدی: کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی، برگزاری کنفرانس ملی کتابخانه دیجیتالی، کنفرانس ملی، کتابخانه دیجیتالی، توسعه کتابخانه‌های دیجیتال در کشور، فعالیت در زمینه کتابخانه‌های دیجیتال

آمار بازدید: 244 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image