ارتباط مستقیم با 30668 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی ضرورت افزایش حقوق دانشجویان دستیاری (2 شهریور 92)

ضرورت افزایش حقوق دانشجویان دستیاری (2 شهریور 92)

وزیر بهداشت با بیان اینکه برای ارتقای حقوق دستیاران خبرهای خوبی در آینده داریم، گفت: اگرچه این حقوق مکفی نیست، ولی امیدواریم گشایشی در کار دستیاران ایجاد کند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با اعضای بورد تخصصی، ضمن اعلام این خبر گفت: صحبت‌ها در خصوص ضرورت افزایش حقوق دستیاران و همچنین توجه به رشته های مادر پزشکی همچون رشته های داخلی، اطفال و جراحی کاملاً بجا و متین است، اظهار کرد: بازگشت به حکیم بودن در طبابت آرزوی هر پزشکی است، پزشک صرفاً باید به درد مردم توجه کند.


وی در خصوص عدم اقبال پزشکان به برخی رشته‌های مادر تخصصی و گرایش آنان به رشته‌هایی نظیر چشم پزشکی، پوست و رادیولوژی، تصریح کرد: راه حل واقعی شدن تعرفه‌ها در همه این رشته‌ها و عمق بخشیدن به بیمه‌هاست که خوشبختانه در این زمینه‌ها تاکنون اقدامات خوبی در وزارت بهداشت انجام شده و باید ادامه یابد.


قاضی زاده هاشمی افزود: در حال حاضر شرایط کشور خوب نبوده و در گذار سختی قرار داریم که امیدواریم به لطف خدا و صبوری مردم ازاین گذار تاریخی عبور کنیم، چرا که سامان دادن به کارهایی نظیر تعرفه‌ها، نیاز به منابع دارد که امیدواریم در سال 93 گشایشی در این خصوص انجام شود.


وزیر بهداشت با بیان اینکه تصمیم سازی درمورد پزشکان باید از داخل صنف آنان به بیرون برسد، گفت: متاسفانه حلقه‌های موجود بین اصناف و وزارت بهداشت در گذشته آنچنان که باید وصل نبوده یا ضعیف بوده است که باید تقویت شود.


وی خاطرنشان کرد: اگر آلودگی‌هایی هم در این صنف وجود دارد، باید از همین طریق اصلاح شود.


به گزارش ایسنا، دراین دیدار ابوالقاسمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس بورد هماتولوژی خواستار توجه به رشته‌های مادر پزشکی همچون اطفال، جراحی و داخلی و همچنین دکتر محققی رئیس مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی تهران خواستار افزایش حقوق دستیاران شدند.

کلمات کلیدی: افزایش حقوق دانشجویان دستیاری، افزایش حقوق دانشجویان، دستیاری، ارتقای حقوق دستیاران، حقوق دانشجویان، دستیار

آمار بازدید: 693 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image