ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از فردا آغاز می‌شود (2 شهریور 92)

مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از فردا آغاز می‌شود (2 شهریور 92)

مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از فردا یکشنبه سوم شهریور در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ششم شهریور نیز ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مرحله کشوری پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی از فردا یکشنبه سوم شهریور با حضور بیش از هزار و 300 نفر داور استانی و دانش‌آموز راه یافته به این مرحله از سراسر کشور در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، این جشنواره با هدف ایجاد زمینه‌های لازم برای بروز، پرورش، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌های جوانان، توسعه و تعمیق روحیه پژوهش، نوآوری، حمایت و هدایت علمی دانش‌آموزان و دانشجویان پژوهشگر برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، در مرحله کشوری حدود یک هزار و 90 طرح در قالب 16 گروه داوری تخصصی، توسط اعضای هیئت علمی و متخصصان مربوط با آن حوزه، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این گزارش حاکی است، گروه‌های تخصصی در نظرگرفته شده در جشنواره شامل برق و الکترونیک، کامپیوتر، مکانیک، فیزیک و نجوم، شیمی، عمران، ریاضی، علوم زیستی و پزشکی، کشاورزی و منابع طبیعی، زبان وادبیات فارسی، علوم اجتماعی، علوم اسلامی فلسفه و ادیان، هنر و معماری، نانوتکنولوژی و سایر گروه‌های علمی است.

کلمات کلیدی: جشنواره جوان خوارزمی، پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی، فراخوان پانزدهمین جشنواره جوان خوارزمی، خوارزمی، جشنواره خوارزمی

آمار بازدید: 315 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image