ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی هزینه‌های سنگین زندگی دانشجویی در فرانسه (3 شهریور 92)

هزینه‌های سنگین زندگی دانشجویی در فرانسه (3 شهریور 92)

بنا بر اعلام دو سازمان اصلی دانشجویی در فرانسه، دانشجویان این کشور در سال تحصیلی 2014-2013 میلادی شاهد افزایش 1.5 برابری هزینه‌های زندگی بیش از نرخ تورم هستند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اتحادیه ملی دانشجویان فرانسه (UNEF) نهمین آمار سالانه خود را درباره هزینه‌های زندگی دانشجویان این کشور منتشر کرده و طی آن، افزایش 1.6 درصدی این هزینه‌ها را در سال تحصیلی 2014-2013 میلادی نسبت به سال تحصیلی گذشته برآورد کرده است که این میزان 1.5 برابر نرخ تورم با رشد 1.1 درصدی در فرانسه است. ضمن اینکه هزینه اسکان دانشجویان با حدود 48 الی 55 درصد، بیشترین میزان هزینه‌های دانشجویی را به خود اختصاص می‌دهد.


علاوه بر این، افزایش هزینه‌های مرتبط نظیر برق و بیمه منازل، دلیل اصلی بالا رفتن هزینه‌های دانشجویان فرانسوی است.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی یونیورسیتی ورلد نیوز، سایر هزینه‌های دانشجویان شامل هزینه‌های اجباری نظیر شهریه‌های ثبت‌نام،‌ تغذیه و بیمه هستند.


بنا بر اعلام UNEF، ‌دانشجویان برای تامین هزینه‌های یک ساله خود در صورت ترک خانه و در پی آن اسکان مستقل به 14 هزار الی 20 هزار و 800 دلار کمک هزینه نیاز دارند تا بتوانند یک سال تحصیلی خود را پشت سر بگذارند که این مسئله به دلیل بحران اقتصادی در اروپا، زندگی دانشجویانی را که برای تامین هزینه‌ها متکی بر پدر و مادرشان هستند، دشوارتر خواهد کرد.

کلمات کلیدی: زندگی دانشجویی در فرانسه، تحصیل در فرانسه، ادامه تحصیل در فرانسه، دانشگاههای فرانسه، هزینه تحصیل در فرانسه، بالا رفتن هزینه‌های دانشجویان فرانسوی، دلیل اصلی بالا رفتن هزینه‌های دانشجویان فرانسوی

آمار بازدید: 361 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image