ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اقدامات دانشگاه رامین خوزستان برای رفع مشکل کمبود خوابگاه (4 شهریور 92)

اقدامات دانشگاه رامین خوزستان برای رفع مشکل کمبود خوابگاه (4 شهریور 92)

معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان با اشاره به مشکل کمبود ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: با مکاتبات انجام‌شده با سازمان سنجش جهت تعدیل میزان پذیرش دانشجویان بر اساس ظرفیت موجود و افزایش تراکم فضاهای خوابگاهی، ظرفیت خوابگاه‌ها ، تقاضای دانشجویان جدیدالورود را پوشش می‌دهد.



دکتر صالح طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» ایسنا – منطقه خوزستان با بیان این‌که مهم‌ترین مشکل خوابگاه‌ها کمبود ظرفیت آن‌ها است که جوابگوی تقاضای تمام دانشجویان نیست، اظهار کرد: با توجه به این‌که معمولأ 70 تا 80 درصد دانشجویان ورودی جدید، متقاضی خوابگاه و تنها 20 درصد بومی هستند، مکاتباتی با سازمان سنجش جهت پذیرش دانشجو بر اساس ظرفیت خوابگاه‌ها و شرایط موجود انجام شد.


وی با تأکید بر این‌که تمام تلاش دانشگاه در جهت عدم سکونت دانشجویان در خوابگاه‌های خودگردان بوده‌است، تصریح کرد: به‌علت مشکلات خوابگاه‌های خودگردان، تراکم خوابگاه‌های موجود افزایش داده‌شد تا تمام دانشجویان متقاضی، در خوابگاه‌های دانشگاه ساکن شوند.


معاون دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان با بیان این‌که در حال حاضر ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه برای دانشجویان پسر و دختر به‌ترتیب حدود 470 تا 500 و 700 نفر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود میزان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی تعدیل شد و با موافقت سازمان سنجش امسال ظرفیت ورودی دانشگاه افزایش داده‌ نشد.


طباطبایی با اشاره به بازگشایی خوابگاه‌ها در ترم جدید از 15 شهریورماه افزود: با اقدامات انجام‌شده بخشی از مشکلات ظرفیت خوابگاه‌ها کاهش یافت اما این مشکل به‌طور کامل رفع نشده‌است.


وی یادآور شد: با توجه به عدم امکان احداث خوابگاه‌های جدید از سوی دانشگاه، تسهیلاتی از قبیل اعطای زمین 99 ساله برای ورود خوابگاه‌سازان بخش خصوصی در نظر گرفته‌شد اما با وجود برگزاری مناقصه‌ هنوز کسی برای احداث خوابگاه‌، اعلام آمادگی نکرده‌است.

کلمات کلیدی: دانشگاه رامین خوزستان، خوابگاههای دانشگاه رامین خوزستان، مشکل کمبود خوابگاه، خوابگاه دانشجویی، دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان، جدیدترین اخبار دانشگاه کشاورزی و منابع‌طبیعی رامین خوزستان

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image