ارتباط مستقیم با 30749 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه مازندران و کاشان اولویت های بعدی راه اندازی نمایشگاه لباس (5 شهریور 92)

دانشگاه مازندران و کاشان اولویت های بعدی راه اندازی نمایشگاه لباس (5 شهریور 92)

کارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس با اشاره به آخرین وضعیت نمایشگاه طرح پرنیا گفت: دانشگاه مازندران و کاشان در اولویت راه اندازی نمایشگاه دایمی طرح پرنیا هستند.راضیه حشمی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت نمایشگاه دایمی طرح پرنیا گفت: تجهیز نمایشگاه طرح پرنیا در دانشگاه الزهرا (س) به پایان رسیده است و آثار ارسال شده دانشجویی به این جشنواره در مرحله داوری است.


وی بابیان اینکه نمایشگاه طرح پرنیا به زودی قبل از آغاز سال تحصیلی جدید 93-92 افتتاح می شود، تصریح کرد: آثار دانشجویی ارسال شده به نمایشگاه طرح پرنیا در دو مرحله داوری می شود، علاوه بر داوری هیات علمی دانشگاه، آثار موجود توسط دانشجویان هم داوری و نظرسنجی خواهد شد.

کارشناس بخش دانشگاهی بنیاد ملی مد و لباس افزود: با توجه به این مساله که آثار ارسال شده بیشتر برای استفاده دانشجویان و اساتید دانشگاهی است برای همین از نظر دانشجویان هم استفاده می شود تا مشخص شود که که آثار ارسال شده چقدر قابل پوشش و استفاده است.

به گزارش مهر، بر اساس طرح پرنیا، قرار بود نمایشگاهی ایجاد شود تا دانشجویانی که علاقمند هستند از پوشش‌های جدید و جذاب دانشجویی استفاده کنند بتوانند با مراجعه به این نمایشگاه و با قیمت مناسب اقدام به تهیه این مدل‌ها کنند. برگزاری نمایشگاه طرح پرنیا از سال گذشته در دستور کار سه وزارت خانه علوم تحقیقات و فناوری ، وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و وزارت کشور قرار گرفت سرانجام پس از گذشت یک سال و اندی زمزمه های راه اندازی نمایشگاه طرح پرنیا به گوش می رسد.

کلمات کلیدی: دانشگاه مازندران، اخبار جدید دانشگاه مازندران، نمایشگاه لباس در دانشگاه مازندران، دانشگاه کاشان، اخبار جدید دانشگاه کاشان، نمایشگاه لباس در دانشگاه کاشان، لباس دانشجویی

آمار بازدید: 367 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image