ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعطای مدرک دانشگاهی به سربازان (5 شهریور 92)

اعطای مدرک دانشگاهی به سربازان (5 شهریور 92)

رییس موسسه آموزش عالی جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه هیچ منع و محدودیتی با نیروی انتظامی نداریم، گفت: ناجا همواره یاور ماست.


به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر آقامیری در دیدار با معاون تربیت و آموزش ناجا که با هدف امضای تفاهم‌نامه همکاری میان هلال‌احمر و پلیس برگزار شد، گفت: مجوزی که ما برای انجام اقدامات امدادی به نیروهایی تحت آموزش می‌دهیم، مجوز امدادگری است که قابلیت احتساب آن به عنوان آموزش‌های ضمن خدمت نیز وجود دارد.



وی با بیان اینکه سربازان و نیروهای دارای درجه پایین مانند گروهبان و ستوان، می‌توانند با گذراندن دوره‌های امداد و نجات مدرک تحصیلی دریافت کنند، گفت: هلال‌احمر همچنین این آمادگی را دارد که دوره‌های آموزش‌ کمک‌های اولیه را به شکل رایگان به سربازان در دوران آموزشی‌شان ارائه کنند.



رییس موسسه آموزش عالی جمعیت هلال‌احمر اضافه کرد: همچنین ما می‌توانیم برای آموزش سربازان با نیروی انتظامی همکاری دوطرفه داشته باشیم و بر اساس آن مربیان ما با حضور در پادگان‌ها و مراکز آموزشی 35 ساعت آموزش امدادگری را به سربازان ارائه کنند.



آقامیری درباره آموزش‌هایی که از جمعیت هلال‌احمر به متقاضیان ارائه می‌شود، گفت: آموزش‌های هلال‌احمر رایگان بوده و هدف از آن نیز پیشگیری از حوادث و عوارض ناشی از آن است.



وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌ای که میان هلال‌احمر و نیروی انتظامی انجام شد، آن را گامی رو به جلو با هدف افزایش آگاهی برای پرسنل ناجا اعلام کرد و افزود: برای ایجاد انگیزه در فراگیری این آموزش‌ها به افراد پس از اتمام دوره، گواهی دانشگاهی که اعتبار آن به تایید مراکز مربوطه رسیده است، داده می‌شود.



رییس موسسه آموزش عالی جمعیت هلال‌احمر به ایسنا گفت: این افراد در صورت گذراندن دوره‌های خود در رشته‌های مختلفی که در شعب دانشگاهی که در سراسر کشور وجود دارد، می‌توانند مدارک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس را اخذ کنند.



آقامیری با بیان اینکه در حال حاضر 25 رشته در این زمینه وجود دارد، گفت: موسسه علمی و کاربردی هلال‌احمر تنها موسسه‌ای است که آموزش‌های بین‌المللی نیز ارائه می‌کند.


کلمات کلیدی: اعطای مدرک دانشگاهی، سربازان، مدرک دانشگاهی سربازان، سربازی، موسسه آموزش عالی جمعیت هلال‌احمر، مدارک دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، تحصیل حین سربازی، تحصیل در سربازی

آمار بازدید: 489 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image