ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران آغاز به کار می‏کند (6 شهریور 92)

هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران آغاز به کار می‏کند (6 شهریور 92)

دبیر علمی کنفرانس آموزش شیمی ایران گفت: هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران، ششم و هفتم شهریور ماه جاری با حضور میهمانان کشوری و استانی در دانشکده علوم انسانی دانشگاه سمنان برگزار می‏شود.


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، مهدی بهزاد امروز اظهار داشت: در مجموع، 250 عنوان مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد که با رأی هیئت داوران، 200 عنوان مقاله برای ارائه در این کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت.

بهزاد گفت: از این تعداد، 30 عنوان مقاله به صورت سخنرانی و 170 عنوان مقاله هم به صورت پوستر ارائه می‏شود.

وی با بیان اینکه بیش از 220 نفر از دانشجویان، دبیران شیمی، اعضای هیئت علمی دانشگاه‏ها و حتی دانش‏آموزان برای شرکت در این کنفرانس علمی ثبت‏نام کرده‏اند، اظهار داشت: هم‏زمان با برگزاری این کنفرانس، هشت کارگاه آموزشی هم برگزار می‏شود.

دبیر علمی هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران به محورهای این همایش دو روزه اشاره کرد و گفت: فناوری‏های نو و آموزش شیمی، ارتقای صلاحیت‏های حرفه‏ای معلمان شیمی، نوآوری‏های آموزشی در تدریس شیمی، نقد و بررسی برنامه و محتوای کتاب‏های درسی شیمی، آموزش شیمی برای دانش‏آموزان و دانشجویان، ایمنی در آزمایشگاه، آموزش شیمی و صنعت و آموزش شیمی و زندگی از جمله محورهای این کنفرانس است.

بهزاد با اشاره به اینکه دور قبلی این کنفرانس (هفتمین دوره) شهریور ماه سال 90 در دانشگاه زنجان برگزار شد، ادامه داد: هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران ششم و هفتم شهریور ماه امسال در دانشگاه سمنان برگزار می‏شود.

کلمات کلیدی: هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران، کنفرانس آموزش شیمی ایران، کنفرانس آموزش شیمی، شیمی، آموزش شیمی، کنفرانس شیمی

آمار بازدید: 311 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image