ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد آغاز فعالیت دانشگاه آزاد ابوموسی از مهر (6 شهریور 92)

آغاز فعالیت دانشگاه آزاد ابوموسی از مهر (6 شهریور 92)

پس از گذشت حدود پنج ماه از رسانه‌ای شدن و اعلام پذیرش دانشجو در واحد دانشگاه آزاد ابوموسی از فروردین سال 92 توسط رییس منطقه 15 دانشگاه آزاد کشور و عدم تحقق این امر، توقعاتی در میان شهروندان این جزیره بوجود آمده بود که بالاخره با حضور و اعلام مسوول راه‌اندازی دانشگاه آزاد واحد ابوموسی، این واحد دانشگاهی از مهر ماه سالجاری بطور قطعی آغاز بکار می‌کند.




سمیه آرزم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خلیج فارس، با بیان اینکه این واحد در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی و رفاه شهروندان ابوموسی به عنوان یکی از مراکز آموزشی دانشگاه آزاد از ترم مهر با پذیرش دانشجو فعالیت خود را آغاز می‌کند، اظهار کرد: این واحد در دو رشته کارشناسی کامپیوتر و حسابداری بدون کنکور برای ترم مهر دانشجو می‌پذیرد.



وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز دانشگاه آزاد واحد ابوموسی جهت احداث ساختمان آموزشی به این مرکز واگذار شده است، در خصوص برنامه‌های آتی این دانشگاه، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم مجوز راه‌اندازی برخی از رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد را از ترم بهمن ماه نیز دریافت کنیم.


کلمات کلیدی: آغاز فعالیت دانشگاه آزاد ابوموسی، دانشگاه آزاد ابوموسی، اخبار جدید دانشگاه آزاد ابوموسی، پذیرش دانشجو در واحد دانشگاه آزاد ابوموسی

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image