ارتباط مستقیم با 30661 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه «بورسیه» و «جذب هیات علمی» متوقف نشده‌اند/ تعهدات و قبولی‌های بورسیه همچنان پابرجاست (6 شهریور 92)

«بورسیه» و «جذب هیات علمی» متوقف نشده‌اند/ تعهدات و قبولی‌های بورسیه همچنان پابرجاست (6 شهریور 92)

سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هرگونه اخبار مبنی بر لغو و توقف پذیرش دانشجویان بورسیه و جذب اعضای هیات علمی را رد کرد.




دکتر جعفر توفیقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه روند جذب و پذیرش دانشجویان بورسیه متوقف نشده است، گفت: همان گونه که در نامه ابلاغی به سازمان دانشجویان آمده، تا زمان تهیه گزارش اعتباری این بخش و برای مدت کوتاهی، تنها پرونده و تعهد و پرونده جدیدی در زمینه بورسیه بررسی نمی‌شود و بررسی پرونده‌های قبلی همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

وی با تاکید براینکه تمامی تعهدات قبلی و قبولی‌های بورسیه همچنان پابرجا بوده و لغو نشده است، اظهار کرد: تنها بررسی پرونده جدید بورسیه پس از یک وقفه زمانی کوتاه و تهیه گزارش مالی جهت تامین اعتبار آغاز می‌شود.





جذب هیات علمی متوقف نشده است


توفیقی همچنین درباره برخی از اخبار مبنی بر لغو اختیار از معاونت آموزشی در زمینه جذب هیات علمی نیز با رد هرگونه نگرانی درباره توقف روند جذب هیات علمی، عنوان کرد: دوستان اگر به متن نامه توجه کنند مشخص است که روند جذب هیات علمی متوقف نشده است تنها این کار تا اطلاع ثانوی با تایید وزیر صورت گیرد، به بیان دیگر توقفی در جذب هیات علمی صورت نمی‌گیرد.



به گفته توفیقی، هر مدیری در شروع کار نیازمند تهیه گزارشاتی از بخش‌های زیرمجموعه خود است که تهیه این گزارش‌ها را از معاونان و مدیران بخش‌های مختلف وزارتخانه درخواست کرده‌ام.



سرپرست وزارت علوم در خاتمه سخنانش درباره تغییرات مدیریتی در دانشگاه‌ها و وزارت علوم نیز عنوان کرد: همانطور که پیش از این نیز بیان کرده ام، تغییر مدیریتی در وزارت علوم و دانشگاه‌ها در حد حداقل و ضرورت است. ضمن اینکه معتقدم در دانشگاه‌ها نیاز به تغییرات وسیع نیست.

کلمات کلیدی: جذب هیات علمی، متوقف شدن جذب هیات علمی، بورسیه، متوقف شدن بورسیه، بورسیه دانشگاهها، بورسیه دکتری، تعهدات و قبولی‌های بورسیه، قبولی‌های بورسیه، جذب و پذیرش دانشجویان بورسیه، متوقف شدن جذب و پذیرش دانشجویان بورسیه

آمار بازدید: 535 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image