ارتباط مستقیم با 30723 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تدوین آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر/امکان انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر به استان تهران (8 شهریور 92)

تدوین آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر/امکان انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر به استان تهران (8 شهریور 92)

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای شناسایی و حمایت از اساتید ایثارگر دانشگاه، آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر تدوین شده است که بزودی ابلاغ خواهد شد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مشاور ریاست دانشگاه و مدیر‌کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در اولین همایش سراسری مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد در واحد خوراسگان گفت: با توجه به اهمیت جایگاه و نقش اساتید و مدرسین ایثارگر، برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور، آئین‌نامه اساتید شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده و بزودی ابلاغ خواهد شد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، مهمترین اقدام ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی را در دوره جدید، گسترش خدمات به ایثارگران دانشگاهی اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان دانسته و افزود: مأموریت اول ستاد امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، ترویج روحیه و فرهنگ ایثارگری و شهادت‌طلبی در میان دانشگاهیان است.

مشاور ریاست دانشگاه آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: در ساختار جدید ستاد امور شاهد و ایثارگران با ایجاد معاونت‌های جدید فرهنگی، آموزشی، اجرایی، امور مناطق و مدیریت‌های امور مالی و پیگیری، تحول جدیدی را در بخش ارائه خدمات به جامعه ایثارگران دانشگاه ایجاد کرده‌ایم.

نصیرزاده افزود: در تشکیلات جدید بیش از 5 هزار سمت سازمانی را در قالب بخش امور شاهد و ایثارگران در سازمان کار واحدهای دانشگاهی کشور ایجاد کرده‌ایم و این موضوع در هیئت رئیسه سازمان مرکزی دانشگاه به اتفاق آراء به تصویب همه معاونین و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه رسیده است.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: باید با بهره‌گیری از عقبه فرهنگی و معنوی سال‌های دفاع مقدس نسبت به ایجاد فضای ایثارگری و شهادت طلبی در محیط دانشگاهی همت گمارد و فضای دانشگاه را به عطر ایثارگری معطر کرد.

نصیر زاده اظهار داشت: با استعانت از امر مولا و مقتدای خود امام خامنه‌ای که جذب حداکثری را استراتژی نظام اسلامی می‌دانند، ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی خدمتگزار همه کسانی است که در هر لباس و موقعیتی به نظام اسلامی ایران خدمت کرده اند.

مشاور ریاست عالی دانشگاه گفت: با تغییرات جدیدی که در آئین‌نامه‌ها داشته‌ایم هر رزمنده‌ای که حداقل 6 ماه حضور در جبهه داشته است اعم از حضور داوطلبانه و غیره، جزو جامعه ایثارگری ماست و خود و همسر و فرزندان او مشمول استفاده از خدمات آموزشی و دانشجوی ستاد امور شاهد و ایثارگر خواهد بود.

وی با یادآوری رهنمود ریاست عالی دانشگاه که ما با یک دست پرچم ولایت و با دست دیگر پرچم فرهنگ را برافراشته‌ایم، گفت: ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگر، علمداران و پرچمداران اصلی فرهنگ اسلامی در دانشگاه هستند.

نصیرزاده گفت: در تغییرات جدیدی که در مقررات داشته‌ایم به رغم ممنوعیت نقل و انتقال دانشجویان به استان‌های تهران و البرز، با نظر ریاست دانشگاه و تأکید وی، فرزندان شاهد و ایثارگر از این ممنوعیت مستثنی بوده و می‌توانند به هر جای کشور که درخواست داشته باشند، حتی استان‌های تهران و البرز، منتقل شوند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه از مدیران و کارشناسان امور شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی کشور خواست با تلاش و پیگیری، دانشجویان و نخبگان شاهد و ایثارگر را به شرکت در مجامع علمی ترغیب و حمایتهای لازم را در این خصوص از این عزیزان در برنامه کاری خود قرار دهند.

وی شناسایی اساتید ایثارگر را از وظایف دیگر دفاتر امور شاهد و ایثارگر واحدهای کشور دانست.

نصیرزاده اذعان داشت:در راستای شناسایی و حمایت از اساتید ایثارگر دانشگاه، آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه تدوین شده که بزودی ابلاغ خواهد شد.

نصیر زاده در پایان سخنان خود، هدف از این همایش را تلاش برای عملیاتی ساختن آئین نامه ها و مقررات خدمت به ایثارگران دانشگاه تا دستیابی به نتایج مطلوب دانست و همه از دست اندرکاران برگزاری این همایش تشکر کرد و گفت: من بطور ویژه باید از زحمات فروغی ابری ریاست بسیجی، وظیفه شناس و کاردان واحد اصفهان(خوراسگان) تقدیر و سپاسگزاری ویژه کنم که در هفته های اخیر با پیگیری‌ها و زحمات خود زمینه برگزاری این همایش را فراهم آوردند.

کلمات کلیدی: آئین‌نامه جدید اساتید شاهد و ایثارگر، اساتید شاهد و ایثارگر، امکان انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر به استان تهران، انتقال فرزندان شاهد و ایثارگر، انتقال دانشجویان، امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی

آمار بازدید: 444 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image