ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اجراي طرح "سینما ضیافت" در دانشگاه مازندران (مرداد 91)

اجراي طرح "سینما ضیافت" در دانشگاه مازندران (مرداد 91)

مدیر فعالیت‌های فوق برنامه طرح "ضیافت اندیشه خواهران" دانشگاه‌های مازندران با اشاره به برنامه هاي دانشگاه در طرح ضيافت انديشه از اجراي طرح "رادیو ضیافت" و "سینما ضیافت" در اين دانشگاه خبرداد.


سیده وصیه عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهي ايسنا - منطقه مازندران، درباره فعالیت‌های این مدیریت، گفت: فعالیت های فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه زیرنظر معاونت فرهنگی به اجرا در می‌آید که در اجرای این طرح ها و برنامه ها دانشجویان شرکت کننده در طرح نیز مشارکت چشمگیری دارند.

وی افزود: این مدیریت در پنج بخش مشارکت دانشجویی ، ادب و هنر، خیریه، انجمن های علمی و تربیت بدنی در طول برگزاری طرح فعالیت خواهد داشت.

عابدی تصریح کرد: در بخش مشارکت دانشجویی ، طرح خودگردان را داریم که دانشجویان در برنامه های فوق برنامه خود دخالت مستقیم دارند، در بخش ادب و هنر رادیو ضیافت و سینما ضیافت راه اندازی شده است که دانشجویان در سینماضیافت در نقد و بررسی فیلم ها حضور پیدا می کنند و در رادیو ضیافت که در نوبت های مختلف ظهر، عصر و سحر برگزار می شود برنامه های متنوعی نظیر پیام ها ، اطلاعیه ها، گفت و گوی زنده با مسئولان و اساتید و مهمان های ویژه طرح را ارائه می دهند.

مدیر فعالیت های فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه خواهران دانشگاه های مازندران خاطرنشان کرد: در بخش انجمن های علمی نيز برگزاری نشست های علمی در دستور کار بود که در سه روز متمادی با حضور اساتید و مسئولان طرح در محل یادمان شهدا برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش تربیت بدنی نیز برنامه های متنوع ورزشی و مسابقاتی نظیر والیبال و طناب کشی در حال برگزاری است و تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

عابدی در پایان با اشاره به این مطلب که امیدواریم بتوانیم در انجام وظیفه خود در این ماه پر برکت الهی موفق باشیم افزود: طرح ضیافت اندیشه طرح بسیار خوبی است که با گرد آوری دانشجویان به دور هم دانشجویان در طول این چند روز هم به خود باوری می رسند و هم در فعالیت های اجتماعی حضور خاصی دارند و از معنویت و بار علمی حاکم بر فضای طرح بهرمند می شوند.

همچنین از سوی واحد فعالیت های فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه خواهران دانشگاه های مازندران سینما ضیافت در این طرح راه اندازی شد.

با توجه به هجمه های فرهنگی از سوی سینمای هالیودی و غرب بر علیه اسلام و نظام اسلامی ایران که فعالیت های بسزایی در رابطه با اسلام ستیزی و ایران ستیزی دارند از سوی واحد فعالیت های فوق برنامه طرح سینمای ضیافت، کار خود را از روز های اولیه در خوابگاه حضرت زینب دانشگاه مازندران آغاز کرد و طي آن فيلم‌هاي هاليودي پس از نمايش با حضور حجت الاسلام سید محمد حسن خاکزاد از اساتید حوزه و دانشگاه نقد و بررسی مي‌شود.

کلمات کلیدی: طرح سینما ضیافت اندیشه خواهران دانشگاه مازندران، دانشگاه مازندران، طرح رادیو ضیافت دانشگاه مازندران

آمار بازدید: 581 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image