ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل برگزار می‌شود (9 شهریور 92)

چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل برگزار می‌شود (9 شهریور 92)

چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل ۱۳ تا ۱۵ شهریورماه در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انسیه شاهرخ تهرانی‌نژاد دبیر علمی کنگره پزشکی تولیدمثل در نشست صبح امروز گفت: چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولیدمثل از 13 شهریور ماه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود و تا 15 شهریورماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: در این کنگره محورهایی در بخش باروری و ناباروری شامل مباحث ناباروری زوجین، جنین‌شناسی و شبیه‌سازی،‌بهداشت باروری، روش‌های پیشرفت تشخیص و درمان ناباروری،‌ژنتیک ناباروری، اخلاق‌پزشکی در باروری، روان‌پزشکی و مشاوره بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: برای این کنگره 425 مقاله ارسال شده است که بیشترین مقالات مربوط به گروه‌های آندرولوژی و جنین‌شناسی است که از این تعداد 46 نفر به عنوان سخنران و 259 عدد پوستر انتخاب شده است، 12 نفر از ارائه‌کنندگان مقالات از کشورهای خارجی هستند.

وی اظهار داشت: در حاشیه این همایش کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

دبیر علمی کنگره پزشکی تولیدمثل ادامه داد: همچنین هشتمین سمینار پرستاری و مامایی در ناباروری نیز در روز چهارشنبه در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این سمینار محورهایی نظیر علل شایع ناباروری، مراقبت‌های ویژه پرستاری و مامایی در ناباروری، شیوه‌های برخورد با زوجین نابارور، نقش تغذیه با بیماران نابارور و همچنین نقش پرستار و ماما در برخورد با عوارض درمان‌های ناباروری بررسی می‌شود.

کلمات کلیدی: چهاردهمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل، کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل، کنگره بین‌المللی، پزشکی، تولید مثل، دبیر علمی کنگره پزشکی تولیدمثل

آمار بازدید: 288 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image