ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تجلیل از کمیته‌های آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی (9 شهریور 92)

تجلیل از کمیته‌های آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی (9 شهریور 92)

مراسم تجلیل از کمیته‌های آزمون دانشنامه بورد تخصصی و فوق تخصصی علوم پزشکی با حضور وزیر بهداشت و دکتر فریدون برادر رییس جمهور برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم که در تالار باشگاه دیپلمات وزارت امور خارجه برگزار شد از استادان کمیته‌های بیست‌وهفتمین آزمون دانشنامه بورد رشته‌های فوق تخصصی و شصتمین آزمون دانشنامه تخصصی علوم پزشکی با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، دکتر حسین فریدون برادر رییس جمهور، معاونان آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تجلیل شد.

بر اساس این گزارش دکتر بهرام عین‌اللهی معاون آموزشی وزارت بهداشت در این مراسم گفت: اعضای هیات علمی آزمون فوق تخصصی امسال 200 نفر بودند و تعداد داوطلبان آزمون 269 نفر که 236 نفر از آنان برای نخستین بار در آزمون شرکت کردند که از این تعداد 62 نفر زن و 217 نفر مرد بودند.

وی افزود: آزمون ارتقا و گواهینامه که به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور واگذار شده است، به ترتیب در 34 و 19 دانشگاه با حضور 9473 و 2213 نفر برگزار شد.

شایان ذکر است در این مراسم برخی از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها به بیان نظرات خود پرداختند.

کلمات کلیدی: کمیته‌های آزمون دانشنامه، آزمون بورد تخصصی، آزمون فوق تخصصی، علوم پزشکی، اخبار جدید علوم پزشکی، تجلیل از کمیته‌های آزمون دانشنامه

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image