ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مهلت ثبت‌نام و میزان شهریه واحد بین‌الملل دانشگاه فردوسی (10 شهریور 92)

مهلت ثبت‌نام و میزان شهریه واحد بین‌الملل دانشگاه فردوسی (10 شهریور 92)

رییس پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به پذیرش دانشجو در واحد بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد در مقاطع ارشد و دکتری، مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری این پردیس را اعلام کرد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان، علیرضا سهیلی گفت: ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد تا 18 شهریور ماه و برای داوطلبان مقطع دکتری تا 15 شهریور ماه انجام می‌شود.


وی با اشاره به تحصیل 2500 دانشجو در پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد، اظهارکرد: پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد سه ماموریت مهم پذیرش دانشجو داخلی، انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل خارج از کشور و پذیرش دانشجویان ایران را دارد.


رییس پردیس واحد بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد به پذیرش دانشجویان خارجی از کشورهای عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت: این پردیس مرکز آموزش عالی برای غیرفارسی زبانان دارد که کلیه دانشجویان غیرایرانی با توجه به نیاز به زبان فارسی بین 6 تا 9 ماه زبان فارسی را آموزش می‌بینند.


وی با بیان اینکه در حال حاضر 42 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و سه دانشجوی دکتری غیرایرانی در این پردیس در رشته‌های مختلف مشغول به تحصیل هستند، اظهارکرد: جذب دانشجوی غیرایرانی در اولویت است و باید سعی کنیم که در بین کشورهای اسلامی و فارسی زبان خود را بهتر نمایان کنیم.


سهیلی در خصوص هزینه این دانشگاه، گفت: در سال 92 هیچگونه افزایشه شهریه نداشته‌ایم و همان شهریه ثابت و متغیر که برای دوره کارشناسی ارشد 17 میلیون تومان و برای دوره دکتری 45 – 50 میلیون تومان است، اخذ می شود.

کلمات کلیدی: میزان شهریه واحد بین‌الملل دانشگاه فردوسی، میزان شهریه دانشگاهها، واحد بین‌الملل دانشگاه فردوسی، دانشگاه فردوسی، اخبار جدید دانشگاه فردوسی، شهریه های دانشگاه فردوسی، پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد، شهریه پردیس بین‌الملل دانشگاه فردوسی مشهد، شهریه کارشناسی ارشد، میزان شهریه دکتری

آمار بازدید: 499 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image