ارتباط مستقیم با 30732 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد فیروزکوه در مسابقات فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد (10 شهریور 92)

فیروزکوه در مسابقات فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان شد (10 شهریور 92)

فیروزکوه با پایان رقابت‏های فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، در این دوره از مسابقات قهرمان شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، پیش از ظهر امروز تیم فوتسال اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه توانست در میان بهت و حیرت همگان، ضمن راه‏یابی به مسابقات کشوری، جام قهرمانی مسابقات فوتسال منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی را بالای سر ببرد.

در این مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و با حضور 12 تیم از واحدهای دانشگاهی منطقه هشت کشور برگزار شد، چهار تیم رباط کریم، دماوند، رودهن و فیروزکوه به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در مسابقه فینال در یک ماراتن نفس‏گیر و جذاب، این تیم فیروزکوه بود که با افتخار و اقتدار تمام توانست تیم دماوند را چهار بر سه شکست دهد و یک بار دیگر جام قهرمانی تصاحب کند.

در این تیم، مظاهر اسفندیار، احسان کمندی، علی بنار، غلامرضا مرحمتی، مهدی فتح‏آبادی، امیر غلام‏ابری، مهدی آهنگر، یحیی عرب‏جوادی، مرتضی ابراهیم‏زاده، علی پورعرب، غلامرضا دماوندی، امین کلیچ با مربی‏گری علی کلیچ، مربی توانمند و نام آشنای ورزش فوتسال و سرپرستی مهدی اسفندیار حضور داشتند.

علی کلیچ، مربی توانمند تیم فوتسال دانشگاه طی مصاحبه‏ای اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: ما این جام قهرمانی را به همه دانشگاهیان هدیه می‏کنیم و اگر نبود حمایت‏های همه‏جانبه هیئت رئیسه دانشگاه، امکان نداشت ما به این مقام ارزشمند دست یابیم.

وی ابراز امیدواری کرد؛ در آینده‏ای نزدیک در مسابقات کشوری نیز درخشش دوباره این تیم تیتر اول اخبار ورزشی خبرگزاری فارس شود.

کلمات کلیدی: فیروزکوه، مسابقات فوتسال منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی، مسابقات فوتسال، مسابقات، فوتسال، دانشگاه آزاد اسلامی، تیم فوتسال اساتید و پرسنل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه

آمار بازدید: 383 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image