ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری آئین افتتاحیه سال تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) در 16 شهریور ماه (11 شهریور 92)

برگزاری آئین افتتاحیه سال تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) در 16 شهریور ماه (11 شهریور 92)

مدیرکل فرهنگی دانشگاه امام صادق(ع) گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در 16 شهریورماه، آئین افتتاحیه سال تحصیلی در این دانشگاه برگزار می‌شود.


محمد تقوی مدیرکل فرهنگی دانشگاه امام صادق‌(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: امسال به فراخور اینکه تغییراتی در برنامه‌های درسی دانشگاه امام صادق(ع) به وجود آمده، سال تحصیلی در این دانشگاه، دو هفته زودتر آغاز می‌شود.

وی افزود: در اولین روز تحصیلی از ساعت 11 و 30 دقیقه تا 13 آئین افتتاحیه سال تحصیلی، در دانشگاه برگزار می‌شود و در این مراسم میثاقی بین دانشجویان انجام می‌شود که ان‌شاءالله دانشجویان سال جدید را با یک وحدت و هم پیمانی علمی و معنوی آغاز کنند.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه امام صادق(ع) همچنین درباره برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه در مراسم افتتاحیه تاکید کرد: در این مراسم دانشجویان از بیانات آیت‌الله مهدوی‌کنی استفاده خواهند کرد و همچنین یکی از اساتید نمونه دانشگاه به نمایندگی از همه اساتید خوش‌آمدگویی و خیر مقدم به دانشجویان خواهد گفت.

کلمات کلیدی: آئین افتتاحیه سال تحصیلی جدید، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه امام صادق، اخبار جدید دانشگاه امام صادق، سال تحصیلی جدید در دانشگاه امام صادق

آمار بازدید: 314 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image