ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اصلاحیه بودجه وزارت علوم پس از صدور لایحه بودجه دولت (11 شهریور 92)

اصلاحیه بودجه وزارت علوم پس از صدور لایحه بودجه دولت (11 شهریور 92)

معاونت مالی و اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای ایجاد اصلاحیه بودجه جدید وزارت علوم، منتظر تصویب لایحه بودجه دولت یازدهم هستیم.


محمد‌حسین امید معاون اداری و مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، درباره برنامه‌های خود در معاونت مالی و اداری گفت: در حال حاضر منتظر تغییرات مثبت یا منفی دولت در بودجه وزارت علوم هستیم و پس از آن می‌توانیم ارزیابی جدیدی در این زمینه داشته باشیم.

وی افزود: تنها در صورت اعلام بودجه دولت می‌توانیم اقدامی در زمینه بودجه‌ وزات علوم انجام دهیم و به طور حتم پس از ابلاغ این مصوبه، اصلاحیه جدیدی را برای نیمه دوم سال در بودجه ایجاد می‌کنیم.

امید در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر اطلاعات چندانی در زمینه بودجه وزارت علوم نداریم چرا که در ابتدا باید معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وضعیت کسری بودجه را به معاونت مالی و اداری اعلام کند و پس از آن ما بر اساس آن برنامه 6 ماهه دوم سال را اعمال کنیم.

معاونت جدید مالی و اداری وزارت علوم در ادامه با اشاره به بدهی‌های وزارت علوم از دوره مدیریت سابق این حوزه تصریح کرد: هنوز بررسی‌هایمان در زمینه مسائل مالی گذشته تکمیل نشده و طبق برنامه‌ریزی می‌خواهیم این هفته را به بررسی مسائل اختصاص دهیم. بنابراین در هفته آینده پاسخ‌های بهتری برای این گونه سؤالات خواهم داشت.

کلمات کلیدی: اصلاحیه بودجه وزارت علوم، صدور لایحه بودجه دولت، معاونت مالی و اداری وزارت علوم، وزارت علوم، اخبار جدید وزارت علوم

آمار بازدید: 200 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image