ارتباط مستقیم با 30738 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی رشد ظرفیت‌ آموزش عالی در هند (12شهریور 92)

رشد ظرفیت‌ آموزش عالی در هند (12شهریور 92)

دولت هند تلاش‌های خود را برای افزایش 30 درصدی ظرفیت ثبت‌نام‌ها تا سال 2020 میلادی در مقطع آموزش‌ عالی این کشور آغاز کرده است.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «پالام راجو»، وزیر توسعه منابع انسانی هند اعلام کرد: دولت هند قصد دارد «شاخص کلی ثبت‌نام‌ها» در بخش‌ آموزش‌ عالی این کشور را تا سال 2020 میلادی از 19 درصد به 30 درصد افزایش دهد.



وی افزود: در حال حاضر «شاخص کلی ثبت‌نام‌ها» در آموزش عالی 19 درصد است که این میزان بسیار پایین‌تر از میانگین جهانی 26 درصدی است اما اطمینان داریم با تلاش‌های مستمر در یازدهمین «برنامه توسعه پنج ساله» قادر خواهیم بود که «شاخص کلی ثبت‌نام‌ها» را تا سال 2020 میلادی به 30 درصد برسانیم.



به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی «تراست آو ایندیا»، راجو طی مراسمی در دانشگاه اردوی ملی آزاد مولانا تاکید کرد: کشور نیازمند افزایش ظرفیت آموزشی از مقطع دبستان تا دانشگاه و با تاکید ویژه بر کیفیت آموزشی است و این دقیقا همان چیزی است که دولت قصد دارد اکنون انجام دهد و برای تحقق آن، آنچه که اهمیت دارد این است که دانشگاه‌ها با تمرکز بر روی بحث کیفیت آموزشی، محور این تحول باشند.

کلمات کلیدی: رشد ظرفیت‌ آموزش عالی، دانشگاههای هند، تحصیل در دانشگاههای هند، اخبار جدید دانشگاههای هند، شرایط و ضوابط تحصیل در دانشگاههای هند

آمار بازدید: 295 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image