ارتباط مستقیم با 30773 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور 3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور شادگان مشغول تحصیل هستند (14 شهریور 92)

3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور شادگان مشغول تحصیل هستند (14 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه پیام نور شادگان گفت: 3 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور این شهرستان مشغول تحصیل هستند.


کامیار کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: دانشگاه پیام نور این شهرستان با برخورداری از 3 هزار دانشجو، 15 کارمند و هشت عضو هیئت علمی مشغول فعالیت هستند که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.

وی افزود: این مرکز دانشگاهی در زمینه‌های مختلف، شاخص‌های خود را ارتقا می‌دهد و به یکی از قطب‌های مراکز پیام نور استان تبدیل شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور شادگان تصریح کرد: طراحی و اجرای نظام پیشنهادها، رشد و گسترش ابتکار و خلاقیت، انضباط، وجدان کاری، درستکاری، طراحی یک نظام ارزشیابی کمی و کیفی و اجرای آن تلاش در راستای تحقق چشم‌انداز 20 ساله نظام، ایجاد ساختار پاسخگوی تعمیق هویت ملی و اسلامی در تمام ابعاد، توسعه نیروی انسانی، بسط اخلاق اسلامی، تعامل سازنده با سایر نهادها، موسسات و مسئولان از دیگر اهداف و برامه کلی دانشگاه پیام نور مرکز شادگان است.

وی با بیان اینکه ازتقای دانشگاه پیام نور مرکز شادگان از مهمترین اقدامات این دانشگاه است خاطرنشان کرد: تلاش در راستای ارائه خدمات بتر به دانشجویان با توجه به امکانات، تداوم کارهای موجود در قالبی منسجم و جامع‌تر، تقویت بخش مشاوره دانشجویی، رصد مسابقات مختلف دانشجویی و ... از دیگر برنامه‌های اهداف دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شادگان است.

کلمات کلیدی: دانشگاه پیام نور شادگان، تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور شادگان، دانشگاه پیام نور، شادگان، قطب‌های مراکز پیام نور

آمار بازدید: 255 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image