ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه مدیریت 4 طرح کلان کشوری در دانشگاه علم و صنعت (15 شهریور 92)

مدیریت 4 طرح کلان کشوری در دانشگاه علم و صنعت (15 شهریور 92)

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: این دانشگاه، چهار طرح کلان را به صورت محوری مدیریت می‌کند و در ۲ طرح نیز به صورت دانشگاه همکار، فعال است.


محمدسعید جبل عاملی رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به روند مناسب پیشرفت طرح‌های کلان ملی دانشگاه علم و صنعت، گفت: ساختار لازم برای اجرای طرح‌های کلان ملی در دانشگاه علم و صنعت شکل گرفته است و اجرای این طرح‌ها با مدیریت پژوهشگاه‌ها در دانشگاه صورت می‌گیرد.

وی افزود: در آخرین جلسه شورای عتف نیز گزارش پیشرفت طرح‌های کلان دانشگاه علم و صنعت را ارائه کردیم، در حال حاضر ارتباط نزدیکی با بهره‌برداران داریم و نسبت به روند پیشرفت طرح‌های کلان در آینده خوشبین هستیم.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: امسال بودجه‌ای نیز برای اجرای طرح‌های کلان در نظر گرفته شد که برای مرحله اولیه طرح‌ها مورد توجه است و با توجه به اختصاص ردیف بودجه برای طرح‌های کلان به تامین بودجه برای اجرای طرح‌ها خوشبین هستیم.

جبل عاملی گفت: اجرای طرح‌های کلان به صورت مرحله‌ای پیش می‌رود و ویژگی مهم این طرح‌ها نیز نظارت بهره‌برداران بر طرح‌ها و رضایت آن‌ها است.

رئیس دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت 4 طرح کلان را به صورت محوری مدیریت می‌کند و در 2 طرح نیز به صورت دانشگاه همکار فعال است که روند اجرای طرح‌ها نیز با سرعت خوبی پیش می‌رود.

کلمات کلیدی: طرح کلان کشوری، دانشگاه علم و صنعت، اخبار جدید دانشگاه علم و صنعت، پروژه های دانشگاه علم و صنعت، اجرای طرح‌های کلان

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image