ارتباط مستقیم با 30749 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش تعداد دانشکده‌های مهندسی در دانشگاه شهید چمران اهواز (16 شهریور 92)

افزایش تعداد دانشکده‌های مهندسی در دانشگاه شهید چمران اهواز (16 شهریور 92)

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز از احداث دانشکده مهندسی عمران در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه در نظر دارد تعداد دانشکده‌های مهندسی را افزایش دهد.



حسین مروتی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در حال حاضر دو دانشکده مهندسی در این دانشگاه وجود دارد، تصریح کرد: دانشگاه قصد دارد دانشکده مهندسی دیگری را نیز احداث کند.


وی افزود: در حال حاضر دانشکده عمران در حال ساخت است و امید است در سال‌های آینده دانشگاه بتواند دانشکده برق را نیز به مجموعه خود اضافه کند.


افشارچی با بیان اینکه هدف دانشگاه شهید چمران ارتقای تحصیلات تکمیلی است، اظهارکرد: دانشگاه چمران در سه رشته جدید کارشناسی، 40 رشته جدید کارشناسی ارشد و 25 رشته جدید دکتری دانشجو می‌پذیرد.


وی از ایجاد رشته پژوهش هنر در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در دانشگاه‌های جنوب غرب خبر داد و افزود: برنامه و هدف دانشگاه این است که در مقطع تحصیلات تکمیلی رشته‌ها را ارتقا دهد و دانشگاه‌های کوچکتر استان در مقطع کارشناسی دانشجو جذب کنند.


رییس دانشگاه شهید چمران اهواز از توسعه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه در تابستان امسال موفق به تجهیز و افزایش امکانات آزمایشگاه مرکزی شد تا دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی بتوانند پروژه‌های خود را به راحتی انجام دهند.


وی با اشاره به افزایش رشته‌های پردیس بین‌الملل دانشگاه، خاطرنشان کرد: سال گذشته در این پردیس فقط در 13 رشته دانشجو پذیرش شد در حالی که امسال در این پردیس در 47 رشته دانشجو پذیرش می‌شود.


افشارچی افزود: دانشگاه چمران در پردیس بین‌الملل خود از طریق آزمون سراسری دانشجو پذیرفت و آزمون جداگانه‌ای را برای پذیرش دانشجو برگزار نکرد.

کلمات کلیدی: دانشکده‌های مهندسی، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده های دانشگاه شهید چمران اهواز، اخبار جدید دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده مهندسی عمران

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image