ارتباط مستقیم با 30627 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پرونده فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی می شود (16 شهریور 92)

پرونده فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی می شود (16 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از تبدیل اسناد و مدارک کاغذی فارغ التحصیلان این دانشگاه به پرونده دیجیتالی خبر داد و گفت: در مرحله اول60 هزار پرونده فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی می شود.دکتر محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امسال مقرر شده است تمامی پرونده‌های دانش‌آموختگان (قريب به 60 هزار پرونده) به پرونده‌های دیجیتالی تبديل شود.


وی افزود: درحال حاضر بخشی از پرونده‌ها انتخاب و ديجيتالی شده که اين روند همچنان ادامه دارد. اين کار برای اولين بار در دانشگاه صورت گرفته که موجب تسريع فرآيندهای دانش‌آموختگی و پاسخگويی به نامه‌ها شود.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: در مرحله اول پرونده فارغ التحصیلان سال‌های اخیر که مراجعه کننده بیشتری دارد دیجیتالی می شود و سپس مرحله به مرحله دیجیتالی شدن پرونده های فارغ التحصیلان دانشجویان سالهای قبل در دستور کار قرار می گیرد.

وی افزود: سال تحصیلی جاری نیز تمام پرونده های فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت دیجیتالی شده و این فرایند دیجیتالی شدن پرونده های دانش آموختگان از پرونده فارغ التحصیلان سال 91 و سال های قبل از آن انجام می شود.

کلمات کلیدی: پرونده، فارغ التحصیلان، دانشگاه علم و صنعت، پرونده دیجیتالی، اخبار جدید دانشگاه علم و صنعت، تحصیل در دانشگاه علم و صنعت

آمار بازدید: 216 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image