ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد دختران کردستانی نایب قهرمان مسابقات هندبال دانشجویان شدند (17 شهریور 92)

دختران کردستانی نایب قهرمان مسابقات هندبال دانشجویان شدند (17 شهریور 92)

دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کردستان نایب قهرمان ششمین المپیاد ورزشی بانوان کشور شدند.


رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد، در جریان برگزاری ششمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور در رشته هندبال و پس از رقابت‌های چند روزه شاهد کسب رتبه دوم این مسابقات توسط دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کردستان بودیم.

ایوب مرادی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 32 تیم از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در استان زنجان برگزار شد و تیم کردستان با شکست تیم های گیلان، کرمان، اصفهان و خراسان رضوی به فینال این دوره از رقابت‌ها راه یافت که متأسفانه علی رغم شایستگی‌های فراوان؛ در بازی فینال و در وقت اضافه بازی را با اختلاف یک گل به تیم تهران واگذار کرد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کردستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دانشگاه پیام نور با بیش از 23 هزار دانشجو در همه شهرستان‌های کردستان مشغول به ارائه خدمت بوده و در کنار برقراری عدالت آموزشی در استان و ارائه خدمات در مناطق صفر مرزی استان به مبحث ورزش و تربیت بدنی نیز نگاه ویژه ای دارد.

مرادی افزود: خوشبختانه برنامه‌ریزی منسجمی برای ارتقای فعالیت‌های ورزشی در سطح مراکز و واحدهای 10 گانه پیام نور در استان صورت گرفته و هر ساله شاهد کسب موفقیت‌های بیشتری توسط دانشجویان این دانشگاه در المپیادهای ورزشی در رشته‌های مختلف هستیم.

وی افزود: کسب رتبه برتر کشور در کشتی فرنگی، صعود یازده پله‌ای استان در مجموع امتیازهای المپیادهای ورزشی پیام نور و کسب عنوان نایب قهرمانی تیم هندبال بانوان ازجمله افتخارات چند سال اخیر پیام نور کردستان در حوزه تیمی بوده و به این مهم نیز باید کسب ده ها مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های انفرادی را اضافه کرد.

گفتنی است: پریا فرجی، سیده فاطمه حسینی، اسری فتاحی کردستانی، سیران رجبی‌نیا، شقایق باپیری، پریا علاقه بندبهرامی، دلنیا محمدی، فایزه صیادی، فرانک اسدی و راشین حمیدی اعضای افتخارآفرین تیم هندبال بانوان پیام نور کردستان در ششمین المپیاد بانوان کشور را تشکیل می‌دهند.

همچنین نشمین شافعیان به عنوان سرمربی و سمیرا علی‌رمایی نیز به عنوان مربی تیم پیام نور کردستان را در این دوره از رقابت‌ها یاری کردند.

کلمات کلیدی: دختران کردستانی، نایب قهرمان، مسابقات هندبال دانشجویان، دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کردستان، دانشجویان دختر، دانشگاه پیام نور کردستان، ششمین المپیاد ورزشی بانوان کشور، المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور کشور

آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image