ارتباط مستقیم با 30682 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعم فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان (18 شهریور 92)

اعم فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان (18 شهریور 92)

مسئول امور شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در نشست خبری گزارشی از اعم فعالیت‌های این اداره کل ارائه داد.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالمجید ارجمندی مدیر کل امور شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در نشست خبری خود که عصر یکشنبه (17/6/92) برگزار شد، گفت: یکی از اعم فعالیت‌های این اداره کل، پیگیری میهمانی و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر با توجه به آیین‌نامه‌های اختصاصی بوده است.

وی افزود: همچنین احداث پردیس‌های شهدا به منظور ایجاد نمادهایی برای فرهنگ‌سازی برای نسل‌های آینده بوده است که تاکنون در 21 دانشگاه، پردیس‌هایی برای شهدای مفقودالاثر و گمنام ایجاد شده است. همچنین 17 دانشگاه در مراحل پایانی احداث این پردیس‌ها به سر می‌برند و 21 دانشگاه نیز در حال برنامه‌ریزی برای احداث پردیس‌های شهدا هستند.

ارجمندی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های اداره کل شاهد و ایثارگر، پیگیری عملکرد فعالیت کانون‌های فرهنگی ایثار است که در حال حاضر این کانون‌ها در 55 دانشگاه دولتی و 31 دانشگاه پیام نور ایجاد شده است.

وی افزود: 304 انجمن علمی در کانون‌ها داریم و 6 هزار نفر عضو این کانون‌ها در دانشگاه‌های دولتی هستند.

مدیر کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در توضیح فعالیت‌های این اداره کل تصریح کرد: بورس تحصیلی به اعضای شاهد و ایثارگر در سال 89 به 23 نفر اعطا شد که این تعداد در سال 91 به 61 نفر رسید و ما در سال 92 نیز 57 نفر از اعضای شاهد و ایثارگر را بورس تحصیلی کردیم.

وی در توضیح برنامه‌های آموزشی و پژوهشی این اداره کل افزود: تقویت طرح استفاده از استادان شاهد و ایثارگر و استفاده حداکثری از تجربه این اساتید و ارتقای تحصیلی دانشجویان این حوزه و پیگیری و انتخاب و معرفی اساتید شاهد در ابتدای سال تحصیلی در دستور کار قرار گرفته است.

ارجمندی در ادامه گفت: همچنین پیگیری نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر در مقاطع مختلف را بر اساس آیین‌نامه جداگانه این حوزه پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری وضعیت تحصیلی و افت تحصیلی این دانشجویان نیز جزو برنامه‌های ما است و همچنین تقویت کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی از جمله برگزاری نشست‌های علمی -فرهنگی و هم‌اندیشی جامعه ایثارگران در دستور کار این اداره کل قرار خواهد گرفت.

کلمات کلیدی: اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان، سازمان امور دانشجویان، امور شاهد و ایثارگر، دانشجویان شاهد و ایثارگر

آمار بازدید: 328 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image