ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه قم (18 شهریور 92)

تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه قم (18 شهریور 92)

سرپرست دانشگاه قم در پیامی به مناسبت سال تحصیلی جدید بر تلاش بی‌وقفه مسئولین دانشگاه در راستای حل مشکلات و ایجاد فضای بهتر برای رفاه حال دانشجویان تأکید کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام حجت‌الاسلام عسکر دیرباز آمده است: آغاز سال تحصیلی استمرار تلاش خالصانه و خستگی ناپذیر دانشجویان، کارمندان، اساتید و همکارانی است که برای ارتقای سطح دانش و معرفت و گسترش مرزهای آن و تعمیق مبانی و پایه‌هایش مجاهدانه فداکاری می‌کنند.

در ادامه این پیام آمده است: این مجاهده به فضل الهی و عنایات حضرت حجت ارواحنا فداه موجب خواهد شد کشوری که نام و آوازه و آموزه‌های اهل بیت‌ گرامی پیامبر(ص) را مقتدای خود قرار داده، بتواند در میان امت اسلامی شاخص و سربلند مانده و بسان مشعل فروزانی فرا روی امت اسلامی بلکه بشریت پرتو افکنی کند.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: گرچه برخی از دانشگاه‌های ایران اسلامی از جمله دانشگاه جامع استان قم به لحاظ وضعیت مالی و بودجه‌ای و بعضی جهات دیگر حال و روز مقبولی نداشته و اساتید بزرگوار و کارمندان صبور و دانشجویان با متانت آن با شکیبایی و درایت و مساعدت همه جانبه کوشش می‌کنند بهبود وضعیتی حاصل شود و در عین حال وظیفه مسئولین است که سر از پا نشناخته و از هیچ تلاشی دریغ نکرده تا با عنایت الهی و دعای همکاران شرمندگی بیش از پیش تداوم نیابد.

در پایان این پیام آمده است: ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی دانشگاه‌ها به همه دانشجویان ارجمند به ویژه دانشجویان خواهر و برادر جدیدالورود و اساتید معزز و مکرم و کارمندان گرامی صبور و خدوم و مهربان از تمام همکاران استدعا دارم با سنگ صبور شدن، ملاطفت، دلجویی و مساعدت دانشجویان را فرزندان، خواهران و برادران خود دانسته، مقدمات تعالی معرفتی، ایمانی و اخلاقی و علمی آنان را فراهم کرده تا گام‌های پیشرفت علمی و معنوی پرشتاب‌تر برداشته شود. از خدای متعال می‌خواهم با عنایات حضرت حجت و با احترام به خون شهیدان و روح مطهر امام شهیدان(ره) همه ما را از خادمان اسلام و کشور اسلامی قرار داده و در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بیش از پیش موفق بدارد.

کلمات کلیدی: رفع مشکلات دانشگاه قم، رفع مشکلات دانشگاهها، دانشگاه قم، سال تحصیلی جدید، ایجاد فضای بهتر برای رفاه حال دانشجویان دانشگاه قم، سرپرست دانشگاه قم

آمار بازدید: 249 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image