ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد تغییر و تحول در دانشگاه آزاد خیانت به دانشجویان است/ در صورت رعایت نکردن روال قانونی مجلس ورود می‌کند (18 شهریور 92)

تغییر و تحول در دانشگاه آزاد خیانت به دانشجویان است/ در صورت رعایت نکردن روال قانونی مجلس ورود می‌کند (18 شهریور 92)

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر و تحولات در مدیریت دانشگاه آزاد خیانت به دانشجویان این دانشگاه است، گفت: در صورتی که تغییر و تحولات شتابزده ادامه یابد مجلس به این قضیه ورود می‌کند.


جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: مدتی بود که سیستم مدیریت دانشگاه آزاد آرام شده و دانشجویان در فضای آرام مسیر علمی و پژوهشی خود را طی می‌کردند که نباید این فضا به هم بریزد.

وی افزود: البته جریان برکناری فرهاد دانشجو تکذیب شد ولی اگر در فضای حال حاضر این مسئله اجرایی شود خیانت به دانشجویان دانشگاه آزاد، اساتید و کارکنان این دانشگاه است.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیریت دانشگاه آزاد سبب ایجاد شائبه‌های سیاسی و حاشیه‌ها می‌شود، اظهار داشت: توفیقی باید آنهایی را که سعی دارند فضای بخش آموزش کشور را مخدوش کنند از این کار منع کند.

وی افزود: توفیقی هنوز از مجلس رأی اعتماد نگرفته است و وزیر نیست بنابراین باید با آرامش این 3 ماه را سپری کند و اگر پس از مدت سرپرستی از مجلس رأی اعتماد گرفت به تغییر و تحول بپردازد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیریت دانشگاه آزاد ضربه بزرگی به نظام آموزشی کشور است، گفت: به طور کلی تغییر و تحول در دانشگاه آزاد روال مشخصی دارد که باید بر اساس روال انجام شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر روال قانونی برای تغییر و تحولات رعایت نشود مجلس وارد جریان می‌شود.

کلمات کلیدی: تغییر و تحول در دانشگاه آزاد، خیانت به دانشجویان، مدیریت دانشگاه آزاد، برکناری فرهاد دانشجو

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image