ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش مهلت ارسال مقالات به کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات اعلام شد (19 شهریور 92)

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات اعلام شد (19 شهریور 92)

دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات از برگزاری این کنفرانس در دی ماه امسال خبر داد و گفت: مهلت ارسال مقالات به این کنفرانس تا پایان شهریورماه است.


فرهنگ هنرور دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: این کنفرانس با همکاری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در دی ماه امسال برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنفرانس فرصتی است تا پژوهشگران و صاحب نظران حوزه آکوستیک و ارتعاشات آخرین دستاورد‌های علمی و صنعتی خود در زمینه صوت و ارتعاش را با یکدیگر به مشارکت گذارند.

هنرور ادامه داد: این کنفرانس شامل بخش‌هایی نظیر سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات، کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه صنعتی است و مانند سال گذشته مسابقه‌ای برای انتخاب پایان‌نامه‌های برتر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه آکوستیک و ارتعاشات برگزار می‌شود.

دبیر سومین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات گفت: آخرین مهلت ارسال مقاله کامل به این کنفرانس 30 شهریورماه و اعلام پذیرش نهایی مقالات 25 مهر است.

به گفته وی، در این کنفرانس محورهایی نظیر آزمون‌های شوک و ارتعاش، آکوستیک در معماری، آکوستیک در موسیقی، آکوستیک زیرآب، شناسایی سامانه‌ و سازه‌های مکانیکی، دینامیک خودرو، دینامیک سازه، فیزیک صوت و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کلمات کلیدی: مهلت ارسال مقالات، کنفرانس آکوستیک و ارتعاشات، کنفرانس، آکوستیک، ارتعاشات، کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

آمار بازدید: 339 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image