ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور تأکید بر اعمال اصلاحات دفترچه در انتخاب رشته/ دوشنبه آخرین مهلت کنکوریها (مرداد 91)

تأکید بر اعمال اصلاحات دفترچه در انتخاب رشته/ دوشنبه آخرین مهلت کنکوریها (مرداد 91)

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مدت زمان ثبت کد رشته های انتخابی کنکور 91 گفت: به تمامی داوطلبان اکیداً توصیه می شود در فرصت باقیمانده دفترچه انتخاب رشته، اصلاحات مربوطه و کدرشته های جدید را از روی سایت سازمان سنجش دریافت کنند.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 91 از 9 مرداد بر روی سایت قرار داده شده است و به تمامی داوطلبان اکیداً توصیه می شود در فرصت باقیمانده تا پایان مهلت انتخاب رشته الکترونیکی و با توجه به محدودیت زمان سریعاً به سایت سازمان مراجعه و نسبت به دریافت آن از سایت اقدام کرده و انتخاب رشته کنند.

وی افزود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از طریق باجه های های پستی مرکزی شهرها نیز در صورتی که از سایت دریافت نکنند در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

توکلی اظهار داشت: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس ضوابط و شرایط اعلام شده و اطلاعیه های مذکور، مطالعه دقیق رشته های تحصیلی جدید علاوه بر رشته های موجود در دفترچه و اصلاحات دفترچه که بر روی سایت قرار دارد، اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند 100 کد رشته - محل را از گروه های آزمایشی مجاز انتخاب کرده و در فرم پیش نویس درج کنند و پس از اطمینان از صحت و علاقه به آن کدرشته ها تا ساعت 24 روز دوشنبه 23 مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت کد رشته های انتخابی اقدام کنند.

کنکور سراسری 91 در روزهای 8 تا 10 تیرماه با رقابت یک میلیون و 66 هزار و 141 نفر برگزار شد و پس از انتخاب رشته داوطلبان در روزهای 17 تا 23 مرداد نتایج نهایی آزمون سراسری سال 91 در روزهای 15 تا 17 شهریورماه اعلام می شود.

کلمات کلیدی: اصلاحات دفترچه انتخاب رشته، انتخاب رشته، انتخاب رشته کنکور 91، آخرین مهلت انتخاب رشته

آمار بازدید: 541 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image