ارتباط مستقیم با 30456 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار المپیاد حمایت دانشگاه امیرکبیر از طرحهای نوآورانه دانشجویان المپیادی (20 شهریور 92)

حمایت دانشگاه امیرکبیر از طرحهای نوآورانه دانشجویان المپیادی (20 شهریور 92)

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از کسب رتبه‌های زیر 5 از سوی دانشجویان این دانشگاه در المپیاد دانشجویی خبر داد و گفت: مرکز ایده پردازی دانشگاه از طرح‌های نوآورانه دانشجویان در المپیادهای دانشجویی تا سقف 5 میلیون تومان حمایت می‌کند.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر مالک نادری با بیان اینکه 7 دانشجوی این دانشگاه در هجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور رتبه‌های زیر 5 را کسب کردند، افزود: درصورتی که این دانشجویان قصد حضور در مسابقات و کنفرانس‌های خارج از کشور را داشته باشند دانشگاه هزینه حضور دانشجویانی که رتبه‌های اول تا سوم المپیاد را کسب کرده‌اند، پرداخت می‌کند.

مدیرکل انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه امیرکبیر اعطای رایگان تسهیلات رفاهی به برترین‌های المپیاد علمی دانشجویی را از دیگر تسهیلات این دانشگاه نام برد و اظهار داشت: علاوه بر این به دانشجویانی که رتبه‌های اول تا سوم المپیاد علمی دانشجویی را کسب کرده‌اند یک سکه بهار آزادی به همراه سفر حج عمره ودارندگان رتبه‌های چهارم و پنجم یک ربع سکه بهار آزادی اعطا می‌شود.

نادری با اشاره به حمایت‌های مرکز ایده پردازی این دانشگاه خاطر نشان کرد: این مرکز از دانشجویانی که دارای طرح نوآورانه باشند تا سقف 5 میلیون تومان حمایت مالی می‌کند و در صورتی که دانشجویان برگزیده المپیادهای علمی دارای طرح نوآورانه باشند در اولویت ارائه تسهیلات این مرکز قرار می‌گیرند.

کلمات کلیدی: حمایت دانشگاه امیرکبیر، طرحهای نوآورانه، دانشجویان المپیادی، انجمن‌های علمی و المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر، المپیاد دانشجویی، طرح‌های نوآورانه دانشجویان در المپیادهای دانشجویی

آمار بازدید: 594 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image