ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی راه‌اندازی نخستین مدرسه رباتیک جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی (23 شهریور 92)

راه‌اندازی نخستین مدرسه رباتیک جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی (23 شهریور 92)

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: امسال برای نخستین مدرسه تابستانی رباتیک جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی راه‌اندازی شد.


سید جعفر ایرانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: راه‌اندازی نخستین مدرسه تابستانی رباتیک از جمله دوره‌‌های آموزشی در نظر گرفته برای تابستان امسال بود که با استقبال خوب و مناسب از سوی دانش آموزان و دانشجویان روبرو شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی ادامه داد: تابستان امسال بیش از 12 هزار نفر در دوره‌های پیش‌بینی شده جهاد دانشگاهی ثبت‌نام کرده بودند.

وی با اشاره به عزم و اراده جهاد دانشگاهی برای ورود قدرتمند به برگزاری دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی در حوزه پزشکی، ابراز داشت: دوره‌های آموزشی دستیار کنار دندانپزشک، تکنسین داروخانه، ایمپلنت، پروتز و دوره تجربی دندانسازی از جمله دوره‌هایی بوده که جهاد دانشگاهی براساس رسالت قانونی خود به آن‌ها ورود پیدا کرده و در حال برگزاری دوره‌ها است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی یادآور شد: تلاش برخی موسسات آموزشی غیر استاندارد برای کسب منافع بیشتر، از محل اجرای دوره‌های آموزشی فوق برنامه، این آموزش‌ها را از مفهوم اصلی و اساسی خود دور کرده است.

وی افزود: عدم ارائه آموزش‌های علمی با اصول، روش‌های مشخص و معین و استاندارد به سرخوردگی و بیزاری کودکان، نوجوانان و جوانان از آموزش‌های فوق برنامه منجر می‌شود.

ایرانی، بخشی از دلایل بروز خسارت‌ها را متوجه اولیا دانست و تصریح کرد: پدران و مادران باید با حساسیت ویژه‌ای در انتخاب مراکز آموزشی واسواس به خرج داده و صرفا مسایل مانند مقدار شهریه و یا دوری و نزدیکی به محل سکونت را ملاک قرار ندهند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی افزود: هر چند در مقابل مراکز مجاز و استاندارد نیز بایستی خود را موظف به گسترش خدمات در تمام نقاط با کمترین میزان شهریه بدانند.

کلمات کلیدی: راه‌اندازی نخستین مدرسه رباتیک، جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، مدرسه رباتیک، رباتیک، مدرسه تابستانی رباتیک

آمار بازدید: 412 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image