ارتباط مستقیم با 30727 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزایش 90 درصدی جذب دانشجوی فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اراک (23 شهریور 92)

افزایش 90 درصدی جذب دانشجوی فنی و مهندسی در دانشگاه صنعتی اراک (23 شهریور 92)

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک از افزایش 90 درصدی جذب دانشجوی فنی و مهندسی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا جعفری ظهر امروز در حاشیه مراسم تأسیس و راه‌اندازی مرکز آموزش‌های پیشرفته و الکترونیکی دانشگاه صنعتی اراک در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 280 دانشجوی مهندسی در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 90 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: با توجه به جذب این تعداد دانشجو در سال تحصیلی 92-93 تعداد دانشجویان دانشگاه صنعتی از مرز یک هزار نفر گذشت.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک ادامه داد: دانشجویان در رشته‌های مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید، تاسیسات و مکانیک عمومی و در رشته برق گرایش قدرت، در رشته عمران گرایش نقشه برداری و رشته معدن گرایش اکتشاف مشغول به تحصیل هستند.

وی در ادامه از افزایش سرانه فضای دانشجویی دانشگاه خبر داد و بیان داشت: دانشگاه صنعتی اراک در راستای ایجاد فضاهای مورد نیاز و گسترش آنها و ساختار دانشجویی مناسب و نیز افزایش سطح رفاه اقدام به توسعه زیر ساخت‌های دانشجویی کرده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک متذکر شد: این مرکز با افزایش سرانه محیط دانشجویی در بخش‌های سلف سرویس دانشگاه و سالن مطالعه دانشجویان و نیز احداث سالن غذاخوری اختصاصی ویژه خواهران سعی بر افزایش سطح رفاه دانشجویی دارد.

جعفری با اشاره به توسعه فضا و امکانات آموزشی دانشگاه نیز گفت: امسال نیز چون سال گذشته دانشگاه صنعتی اراک به منظور افزایش سطح بهره‌وری و نیز بالا بردن کیفیت آموزشی در دو قالب افزایش سرانه آموزشی و پژوهشی دانشگاه و نیز هوشمند سازی کلاس‌های درسی اقداماتی صورت داده است که در حوزه پژوهش اقدام به افزایش سرانه فضای کتابخانه و سالن مطالعه و نیز توسعه فضا و به روز رسانی مرکز کامپیوتر دانشگاه و خرید 50 عدد رایانه اختصاصی برای خدمات رسانی به دانشجویان و راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه و نیز افزایش سطح سرانه فضای آموزشی و هوشمندسازی کلاس‌های دانشگاه کرده است.

کلمات کلیدی: جذب دانشجوی فنی و مهندسی، دانشگاه صنعتی اراک، تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اراک، دانشجوی فنی و مهندسی، جذب دانشجو

آمار بازدید: 342 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image