ارتباط مستقیم با 30698 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اولویت دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی در دریافت وام شهریه (مرداد 91)

اولویت دانشجویان متاهل و تحصیلات تکمیلی در دریافت وام شهریه (مرداد 91)

رییس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی و متاهل در اولویت دریافت وام شهریه قرار دارند.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کیوان مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویان، درباره اولویت‌های ارائه وام به دانشجویان گفت: دانشجویان رشته‌های مرتبط با رشته‌های کاربردی که نیازهای مهم کشور را برطرف می‌کنند و همچنین دانشجویان برتر و ممتاز دانشگاه‌ها در اولویت دریافت وام شهریه قرار دارند.

وی افزود: پرداخت 75 درصد از میزان شهریه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد در قالب وام شهریه به این دانشجویان از برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان است و رقم 2 میلیون و 500 هزار تومانی نیز برای وام شهریه دانشجویان دکتری درنظر گرفته شده است.

مرادیان همچنین خاطر نشان کرد: بخشی از اختیارات اعطای وام به دانشگاه‌ها واگذار شده است و چنانچه یک دانشگاه با تعداد زیادی متقاضی دریافت وام روبه رو باشد می‌تواند با کم کردن میزان وام به تعداد بیشتری از دانشجویان وام پرداخت کند و این امر از اختیارات دانشگاه‌ها است.

وی میزان اعتبار وام شهریه توزیع شده در دانشگاه‌ها در سال 90 را حدود 120 میلیاردتومان عنوان کرد و اظهار داشت: این رقم درصورت تخصیص کامل به 150 میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

رییس صندوق رفاه دانشجویان افزود: دانشجویانی که از وام شهریه استفاده می کنند ملزم هستند که 9 ماه پس از فارغ‌التحصیلی خود، وام‌های دریافتی را در اقساط 60 ماهه به حساب صندوق رفاه بازگردانند.

کلمات کلیدی: وام دانشجویان متاهل، وام دانشجویان تحصیلات تکمیلی، وام دانشجویی، وام شهریه دانشجویان متاهل، وام شهریه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

آمار بازدید: 595 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image