ارتباط مستقیم با 30455 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد (25 شهریور 92)

راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد (25 شهریور 92)

راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد بر روی سایت مرکز آزمون این دانشگاه قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، راهنمای پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های با آزمون مقاطع کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته و دکتری حرفه‌ای نظام آموزشی تمام وقت و پاره وقت دانشگاه آزاد و دعوت شدگان به آزمون عملی و مصاحبه رشته موسیقی بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی http://www.pubr-azmoon.com/ قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه موارد مربوط به نحوه اعلام اسامی، زمان و چگونگی ثبت نام، مراحل و مدارک ثبت نام ذکر شده است.

همچنین میزان شهریه رشته‌ها و مقاطع مختلف نیز در این اطلاعیه اعلام شده است.

بر اساس این اطلاعیه، ثبت نام پذیرفته شدگان از فردا آغاز می‌شود و پذیرفته شدگان باید در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 شهریورماه به واحدهای دانشگاهی موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شایان ذکر است، پذیرفته شدگان باید برای ثبت نام اصل شناسنامه عکس دار به همراه 2 برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن، 6 قطعه عکس 4 × 3 تمام رخ ( برای مشمولان 12 قطعه) و برای برادران ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را مشخص کند، به همراه داشته باشند.

کلمات کلیدی: رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد، راهنمای ثبت نام رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد، رشته‌های با آزمون، کنکور دانشگاه آزاد، کارشناسی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، دکتری حرفه‌ای، نظام آموزشی تمام وقت، پاره وقت دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 715 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image