ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش برقراری ارتباط ایران با دانشگاه بصره در زمینه علوم و فنون اقیانوسی (25 شهریور 92)

برقراری ارتباط ایران با دانشگاه بصره در زمینه علوم و فنون اقیانوسی (25 شهریور 92)

رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی از برقراری ارتباط این پژوهشگاه با دانشگاه بصره در زمینه علوم و فنون اقیانوسی خبر داد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، وحید چگینی رئیس پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی با اشاره به بازدید رئیس دانشگاه بصره به همراه هیئتی از پژوهشگاه ملی اقیانوس‌‌شناسی و علوم جوی، گفت: ثامر حمدان رئیس دانشگاه بصره عراق به همراه مصطفی محمدرضا رئیس دانشکده نفت و گاز دانشگاه بصره و علی المشاط مشاور وزیر علوم و فناوری جمهوری اسلامی عراق، سید حسین ده دشتی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون دریایی از آزمایشگاه‌ها و مراکز پیش بینی و هشدار مخاطرات دریایی و مرکز داده‌های اقیانوسی بازدید کردند.

ثامر حمدان، پیشرفت پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی را بالاتر از انتظار و بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دانشگاه بصره آمادگی هرگونه همکاری در تمام بخش‌های دریایی و اقیانوسی با پژوهشگاه را دارد.

سید حسین ده دشتی نیز در این نشست اظهار داشت: دانشگاه بصره یکی از بهترین دانشگاه‌های عراق است و مهم‌ترین زمینه‌هایی که می‌توانیم درباره آن‌ها با این دانشگاه تعامل و همکاری دو جانبه داشته باشیم منابع انسانی، آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان است.

وی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در همه زمینه‌های یاد شده به ویژه پژوهش‌های دریایی و اقیانوسی با کشور عراق همکاری داشته باشیم.

وحید چگینی نیز ضمن معرفی کاملی از توانایی‌ها، قابلیت‌ها و دستاوردهای پژوهشگاه از درخواست رئیس دانشگاه بصره استقبال کرد و گفت: با توجه به ارتباطات بین‌المللی خوبی که این پژوهشگاه دارد همکاری دو جانبه با دانشگاه بصره در طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی مشترک می‌تواند نقطه عطفی برای طرفین باشد.

در این دیدار طرفین ضمن ابراز تمایل به همکاری مشترک در طرح‌های تحقیقاتی، پژوهشی و آموزشی خواستار تعامل دو جانبه بیشتر در حوزه علوم و فنون دریایی و اقیانوسی شدند.

کلمات کلیدی: برقراری ارتباط ایران، دانشگاه بصره، علوم و فنون اقیانوسی، پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی، علوم جوی، اقیانوس‌شناسی و علوم جوی

آمار بازدید: 341 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image