ارتباط مستقیم با 30670 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تحصیل 30 درصد دانشجویان در دو مقطع دانشگاه علامه (26 شهریور 92)

تحصیل 30 درصد دانشجویان در دو مقطع دانشگاه علامه (26 شهریور 92)

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: 30 درصد دانشجویان دانشگاه علامه 7 سال یعنی دو مقطع را پشت سر هم در دانشگاه علامه تحصیل می کنند. به گزارش خبرنگار مهر دکتر رضا صحرائی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی بعدازظهر امروز دوشنبه 25 شهریورماه در جشن آئین آغاز سال تحصیلی دانشگاه علامه گفت: دانشگاه علامه از دانشگاههای برتر کشور در حوزه علوم انسانی است علاوه بر کشور در خاورمیانه در علوم انسانی حرف اول را می زند.


وی گفت: دانشگاه علامه در حوزه فعالیت های فرهنگی و پایگاهی استنادی جهان اسلام از دانشگاههای برتر معرفی شده است. دانشگاه علامه دانشگاهی است که در تمام رشته های علوم انسانی دارای مقطع دکتری است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دانشگاهی با این سبقه و تاثیر برای نظام جمهوری اسلامی یک برکت است. 30 درصد دانشجویان دانشگاه علامه حداقل 7 سال تحصیلی خود را یعنی دو مقطع را پشت سر هم در این دانشگاه می گذرانند. تعداد قابل توجهی از این دانشجویان نیز حدود 10 سال در دانشگاه علامه تحصیل می کنند و هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشگاه علامه طی می کنند.

صحرائی ادامه داد: امکانات دانشگاه در حد معقول و قابل رقابت با تمام دانشگاههای تهران است. حوزه دانشجویی این دانشگاه به گفته وزارت علوم از دانشگاههای برتر است و از نظر خدمت رسانی و فرهنگی جزو دانشگاههای برتر قرار دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه علامه 9 تا 12 مهرماه میزبان مسابقات قرآنی خواهد بود که این مسئله نیز افتخاری دیگر برای این دانشگاه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: اگر امکانات لازم وجود داشته باشد تمام فعالیت دانشجویی این دانشگاه یک ساعته انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جشن به سه مناسبت برگزار شده است که یک مناسبت آئین آغاز سال تحصیلی و مناسبت دیگر آن نیز میلاد امام رضا (ع) است ولی مناسبت سوم آن معرفی رئیس دانشگاه علامه به دانشجویان است.

کلمات کلیدی: دانشجویان، دانشگاه علامه، دانشجویان دانشگاه علامه، دانشگاه علامه طباطبایی

آمار بازدید: 261 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image