ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاسیس دفتر استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت و هدایت دانشجویان نخبه (26 شهریور 92)

تاسیس دفتر استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت و هدایت دانشجویان نخبه (26 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از راه اندازی دفتر استعداد درخشان در دانشگاه علم و صنعت خبر داد و گفت: دانشگاه دفتر استعداد درخشان نداشت و فعالیت های مربوط به این بخش در بخشی تحت عنوان مدیریت امور خلاقیت ها انجام می شد.دکتر محمد فتحیان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: دفتر استعداد درخشان در سال جاری در دانشگاه علم و صنعت تاسیس شد که البته همان فعالیت های بخش مدیریت امور خلاقیت‌ها با یک سری شرح وظایف جدیدتر و شاخص تر در این دفتر انجام خواهد شد.


وی با بیان اینکه تمام امور فوق برنامه علمی دانشجویان در دفتراستعداد درخشان دانشگاه مدیریت خواهد شد، افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی و مقالات دانشجویان و به طور کلی حمایت از استعدادهای درخشان دانشگاه توسط این دفتر صورت می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: از دیگر برنامه های دفتر استعداد درخشان دانشگاه می توان به ایجاد ارتباط بین دانشجویان و مراکزی مانند بنیاد نخبگان ، ایجاد فضای شور نشاط علمی درهمه مقاطع تحصیلی، هدایت دانشجویان نخبه برای دستیابی به اهداف علمی و پژوهشی کشور اشاره کرد.

وی افزود: تمام مواردی که عنوان شد از اهداف کلی دفتراستعداد درخشان دانشگاه است که در گذشته به شیوه دیگر اجرا می شد ولی اکنون با یک تغییر ساختار و تغییر عنوان و با یک سری شرح وظایف تقویت شده فعالیت خود را انجام می دهد.

کلمات کلیدی: دفتر استعداد درخشان، دانشگاه علم و صنعت، هدایت دانشجویان نخبه، استعداد درخشان

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image