ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار توضیحات رییس دانشگاه امیرکبیر درباره رای انفصالش از خدمت (29 شهریور 92)

توضیحات رییس دانشگاه امیرکبیر درباره رای انفصالش از خدمت (29 شهریور 92)

رییس دانشگاه امیرکبیر درباره رای دیوان عدالت اداری مبنی بر دو سال انفصال از خدمت وی در پی شکایت یکی از دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا رهایی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ما در سطح دانشگاه مقرراتی برای ورود و تحصیل در یک رشته داریم، گفت: مسئولین و اعضای هیات علمی نیز باید بر روی این مقررات تاکید و پافشاری داشته باشند.


وی افزود: ممکن است مواردی نیز مثل شکایت این فرد وجود داشته باشد که در مرحله اول آزمون دکتری قبول شده اما در مرحله مصاحبه نمره لازم را نیاورده است، بنابراین بالطبع بعضی از این افراد به دیوان عدالت اداری مراجعه و شکایت می‌کنند و احکامی نیز صادر می‌شود.


رهایی با بیان اینکه دانشگاه لایحه دفاعیه خود و استدلال‌هایش را در ارتباط با تاکید بر مقررات آموزشی ارائه کرده است، تصریح کرد: این دفاعیه بررسی خواهد شد و پس از آن رای نهایی دیوان اعلام می‌شود.


رییس دانشگاه امیرکبیر درباره اینکه شاکی این پرونده مدعی شده است که دفاعیه دانشگاه پس از تاریخ مقرر به دیوان ارسال شده است، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و ما گزارش را در موعد مقرر ارائه کردیم که در حال حاضر نیز در بخش تجدید نظر در حال رسیدگی است.


وی با بیان اینکه موعد رسیدگی به تجدید نظر را دیوان عدالت اداری تعیین می‌کند، اظهار کرد: ممکن است طی چند هفته آینده موعد رسیدگی فرا برسد که من فکر می‌کنم مسئولان دیوان هم به مقررات آموزش عالی توجه می‌کنند، چرا که ما مقرراتی برای ورود و پذیرش دانشجو داریم که نمی‌تواند تبدیل به استثنائات شود.


رهایی همچنین ارتقای کیفیت آموزشی در دوره کارشناسی را یکی از برنامه‌های دانشگاه امیرکبیر در سال 92 عنوان کرد و افزود: از سوی دیگر قصد توسعه تحقیقات در بخش تحصیلات تکمیلی و مشارکت دادن دانشجویان در پروژه‌های صنعتی را داریم.


وی افزود: در سال تحصیلی جدید بیشترین پذیرش دانشجو در رشته‌های برق، مکانیک و عمران بوده است.

کلمات کلیدی: سال تحصیلی جدید، بیشترین پذیرش دانشجو، رشته‌های برق، مکانیک، عمران، رییس دانشگاه امیرکبیر، انفصال از خدمت رییس دانشگاه امیرکبیر

آمار بازدید: 272 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image